Jakie perfumy?

1. Data: 2005-11-27 12:20:39

Temat: Jakie perfumy?
Od: "Markus" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy sa jakies meskie perfumy które maja zapach fiołków lub sa do zapachu
fiołków podobne?
Czy warto robic zakupy w www.lumiere.pl?
Tam sa kosmiczne ceny i nie chce przeplacac.

1. Data: 2005-11-27 13:58:31

Temat: Re: Jakie perfumy?
Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Markus" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy sa jakies meskie perfumy które maja zapach fiołków lub sa do zapachu
> fiołków podobne?

Podobno Paul Smith London for Men, ale nie jestem pewna, czy jeszcze jest w
Polsce. Jakiś czas temu był w Galerii Centrum, ale mam niejasne wrażenie,
że już wycofali.
Ralph Lauren Romance for Men Silver ma podobno fiołkową nutę, tak samo Dior
Fahrenheit Zero Degree, Boss in Motion, Lolita Lempicka Au Masculin
Fraîcheur.

Kwiaty fiołka raczej rzadko pojawiają się w męskich zapachach, częsciej
liście.

Nika
Pisz tutaj
http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

Co sądzicie o....[perfumy do sprawdzenia]
Do Boskiej - zapachy męskie
Zielone jabłuszko - perfumy (co to?)
Czy Blaize Maxa Factora jeszcze gdzies kupie w Polsce?
Depilator