Jakie perfumy meskie zniewalaja kobiety? ;)

1. Data: 2005-04-15 11:33:57

Temat: Jakie perfumy meskie zniewalaja kobiety? ;)
Od: "Big L." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam piekne Panie!
Zdradzcie prosze tajemnice jakie perfumy meskie podobaja wam sie
najbardziej? :-)

Pozdr
Big L.

1. Data: 2005-04-15 11:37:00

Temat: Re: Jakie perfumy meskie zniewalaja kobiety? ;)
Od: "Monia_Cz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Big L." <t...@a...pl> napisał w wiadomości
> Witam piekne Panie!
> Zdradzcie prosze tajemnice jakie perfumy meskie podobaja wam sie
> najbardziej? :-)
Zaraz dostaniesz odpowiedzi, ze bez sensu pytanie zadajesz, bo to kwestia
bardzo indywidualna - i slusznie :P
Jesli o mnie chodzi, to ubostwiam Chic'a Caroliny Herrery :)

--
Monika Czyż

1. Data: 2005-04-15 11:45:52

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 4/15/2005 1:33 PM,Użytkownik Big L. usiadł wygodnie i napisał:

> Witam piekne Panie!
> Zdradzcie prosze tajemnice jakie perfumy meskie podobaja wam sie
> najbardziej? :-)
.
Rzuć okiem na archiwum. Ten temat pojawia się regularnie mniej więcej co
dwa tygodnie.

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

1. Data: 2005-04-15 11:58:51

Od: "Big L." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rzuć okiem na archiwum. Ten temat pojawia się regularnie mniej więcej co
> dwa tygodnie.

Szczerze mowiac przejrzalem grupe z poltora miesiaca wstecz i nie znalazlem
podobnego tematu... dalej juz mi sie nie chcialo...

1. Data: 2005-04-15 12:00:26

Od: "Big L." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaraz dostaniesz odpowiedzi, ze bez sensu pytanie zadajesz, bo to kwestia
> bardzo indywidualna - i slusznie :P

Bo i oczekuje indywidualnych odpowiedzi :)
Nie szukam No1

> Jesli o mnie chodzi, to ubostwiam Chic'a Caroliny Herrery :)

O wlasnie! :)

Pozdr

1. Data: 2005-04-15 12:10:30

Od: agnieszka <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Big L. napisał:

> Witam piekne Panie!
> Zdradzcie prosze tajemnice jakie perfumy meskie podobaja wam sie
> najbardziej? :-)

Jak dla mnie tylko Fahrenheit:)

Agnieszka Młynarczyk

1. Data: 2005-04-15 12:38:15

Od: "Ania" <a...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdradzcie prosze tajemnice jakie perfumy meskie podobaja wam sie
> najbardziej? :-)

Contradiction CK

Pozdr

Ania

1. Data: 2005-04-15 13:13:04

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Big L. <t...@a...pl> napisał(a):

> Witam piekne Panie!
> Zdradzcie prosze tajemnice jakie perfumy meskie podobaja wam sie
> najbardziej? :-)

Issey Miyake L'eau D'Issey Homme i Issey Miyake L'Eau Bleue.

JoP

1. Data: 2005-04-15 13:36:50

Od: "Rafal" <H...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monia_Cz" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jesli o mnie chodzi, to ubostwiam Chic'a Caroliny Herrery :)

Ja też się w nim kocham... :P i nie zamierzam przestać... :D

Pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2005-04-15 14:21:53

Od: "Artanis" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam piekne Panie!
> Zdradzcie prosze tajemnice jakie perfumy meskie podobaja wam sie

Ja wprost uwielbiam Jean Paul Gaultier - Le Male...

Duży biust - pielęgnacja
Gdzie St.Ives żel ogórkowy - Wawa?
jaki Sposób na schudniecie???
olej /oliwa/ z pestek moreli