Jakie pióro dla pierwszaka

21. Data: 2007-06-19 16:41:56

Temat: Re: Jakie pióro dla pierwszaka
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> np. tutaj http://www.wa.krakow.pl/product_info.php?products_id
=4891

Kurka, to z linku ma złotą strzałkę ;-). Moje ulubione. :-D
U nas na Podkarpaciu jest dużo, praktycznie każdy sklep papierniczy je ma
(im mniejsza miejscowość, tym większa pewnośc, że będzie).

Dorota

22. Data: 2007-06-19 16:51:19

Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem. Ale chciałam najpierw, by paluszki chłopaka zdecydowały, które pióro
mu się najlepiej trzyma.

> Pewnie lubisz cieniutko piszące pióro, chińskie tak właśnie mają.

Zgadza się. I takie, które łatwo i równo jeżdżą po kartce. Czasem się
zdarza, ze stalówki są hmmm. dziwne. Wypróbowuję zawsze w sklepie "na
sucho", kreśląc na papierze malutkie kółka - jeśli pióro zadrapie w
jakimkolwiek momencie, nie biorę go.

> Ja do mojego też mam sentyment, bo było prezentem.

Moje też. Jak zobczayłam w sklepie ile kosztuje, to mało zawału nie dostałam
(prawie 200 zł). W życiu bym sobie nie pozwoliła na taki zbytek.

> Ja w ogóle baaardzo lubię pisać piórem.

Ja też. I przyznam, że kupuję drogie atramenty. Nic mnie bardziej nie jest w
stanie zdenerwować, jak zakup szaro-burego atramentu ;-), który wg zapewnień
sprzedawcy miał być błękitny. Lubię kolor szafirowy atramentu, którym piszę
(najczęściej Pelikan 4001). Mam też atrament czerwony, czarny i zielony. :-)
Ot, takiego hopla mam od czasu podstawówki i pierwszego kolorowego
atramentu.

23. Data: 2007-06-19 18:18:02

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Jun 2007 18:41:56 +0200, Dorota *** napisał(a):

> U nas na Podkarpaciu

Możesz zdradzić gdzie dokładnie jest to u nas??
--
Elżbieta

24. Data: 2007-06-19 18:20:11

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Jun 2007 18:51:19 +0200, Dorota *** napisał(a):

> Mam też atrament czerwony, czarny i zielony. :-)

też miałam właśnie w tych chińskich. Do parkera z wygody kupuję naboje.
--
Elżbieta

25. Data: 2007-07-19 18:40:14

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rotring Core - polecam
Jacek

musze sie wyzalic:(-pierwsze klody
Zakończenie podstawówki - podkład muzyczny
Zastrzyki z Botuliny
polecam film "rodzinka Robinsonów"