Zespó? Aspergera

1. Data: 2007-06-18 20:23:44

Temat: Zespó? Aspergera
Od: B...@o...no-spam.invalid (Barbara8) szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje kontaktu z rodzicami dzieci z zespo?em aspergera,bardzo
chetnie porozmawia?a bym i wymieni?a w?asne spostrze?enia na ten temat
z w?asnego< podwórka>

2. Data: 2007-06-27 18:40:27

Temat: re:Zespó? Aspergera
Od: j...@w...no-spam.invalid (janetta) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mój syn ma 11 lat i zdiagnozowany ZA. O diagnozie wiem od pó? roku
.. o tym ze cos jest nie tak...od zawsze..... Czasem sie
za?amuj?...czasem wydaje mi si? ?e juz jest wspaniale ...a czasem tak
jak teraz ..nie mam si?..
Pozdrawiam bardzo serdecznie.

3. Data: 2007-06-27 21:59:12

Temat: Re: re:Zespół Aspergera
Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"janetta" <j...@w...no-spam.invalid> wrote in message
> Witam.
> Mój syn ma 11 lat i zdiagnozowany ZA. O diagnozie wiem od pół roku
> .. o tym ze cos jest nie tak...od zawsze..... Czasem sie
> załamuję...czasem wydaje mi się że juz jest wspaniale ...a czasem tak
> jak teraz ..nie mam sił..
> Pozdrawiam bardzo serdecznie.

a jak to wyglada u Was?
Generalnie opis ZA znam.
Pytam sie, bo jedna z przedszkolanek zasugerowala kilka lat temu, ze moj
mlody cos takiego moze miec. Mozna go opisac wlasnie jako "dziwaka". Jest
zupelnie inny niz brat. Kompletnie oderwany od rzeczywistosci. Kilka razy
przechodzil badania psychologiczne, ale nie stwierdzono u niego wiekszych
odchylen od normy jesli chodzi o inteligencje. Ale... no wlasnie. Jest
dziwny.

A.

4. Data: 2007-07-02 08:44:12

Od: "Ewa Ressel" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

asmira <a...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> przechodzil badania psychologiczne, ale nie stwierdzono u niego wiekszych
> odchylen od normy jesli chodzi o inteligencje. Ale... no wlasnie. Jest

U nas jest to samo - z tym, że mój syn nie ma zdiagnozowanego ZA, a jedynie
wskazanie niektórych elementów ZA. Ta "dziwność" objawia sie głównie w
kontaktach z innymi (czasem ma z tym kłopoty), zupełnej odporności na
rozumienie literatury (nieumiejętność "wczuwania się" - dotyczy to także
żywych ludzi, rzecz jasna), no i niesamowitym angażowaniu się w hobby.
Inteligencja jak najbardziej OK - w teście po szkole podstawowej 40/40 (do tej
pory jestem dumna i blada)
ER

5. Data: 2007-07-05 03:54:37

Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Spinacz biurowy, Ewa Ressel <r...@g...pl>!

> kontaktach z innymi (czasem ma z tym kłopoty), zupełnej odporności na
> rozumienie literatury (nieumiejętność "wczuwania się" - dotyczy to także
> żywych ludzi, rzecz jasna), no i niesamowitym angażowaniu się w hobby.

Dużo ludzi żyje z Aspergerem. Jeżeli tylko jako rodzice nie zawiedziecie,
nie będziecie demotywowali dziecka ani dręczyli go za to, że szkolnictwo
nie jest przystosowane do osób, które rozumieją świat inaczej niż typowy
schematyczny homosapiens, to coś z niego wyrośnie.

--
Adam Wysocki * Warszawa * http://www.chmurka.net/ * GSM: 514 710 213
FidoNet: 2:480/138, SWL: SP5-250730, QTH: KO02MF, CB: 19 Śródmieście

Jakie pióro dla pierwszaka
musze sie wyzalic:(-pierwsze klody
Zakończenie podstawówki - podkład muzyczny
Zastrzyki z Botuliny