"Wesoła szkoła" - wersja udoskonalona

1. Data: 2007-06-18 23:09:39

Temat: "Wesoła szkoła" - wersja udoskonalona
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, czy ktoś się może orientuje, na czym polega wydanie "udoskonalone"
tego podręcznika dla klasy I ? Kupiłam już wydanie siódme z roku 2006, też
jest w boxie, zauważyłam na razie tylko różnicę graficzną w wyglądzie tych
pudełek z roku 2006 i 2007, ale to nie ma żadnego znaczenia. Gorzej, gdy
zawartość podręczników i zeszytów ćwiczeń będzie inna....to niby tylko 1 rok
różnicy w wydaniach, ale może coś faktycznie udoskonalili poza opakowaniem;)
Mam się martwić, czy dać sobie spokój i dziecko może spokojnie korzystać z
wydania siódmego z roku 2006?

Pozdr. Ewa

2. Data: 2007-06-19 05:04:00

Temat: Re: "Wesoła szkoła" - wersja udoskonalona
Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Jun 2007 01:09:39 +0200, Ewa W napisał(a):

> [...]
> Mam się martwić, czy dać sobie spokój i dziecko może spokojnie korzystać z

Może Ci wymienią w księgarni, albo chociaż porównaj czy warto. Tu masz
trochę o wprowadzonych zmianach:
http://www.wsipnet.pl/kluby/szkola.html?n=12&kto=14&
k1=14

--
Elżbieta

3. Data: 2007-06-19 08:10:44

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

> Może Ci wymienią w księgarni, albo chociaż porównaj czy warto. Tu masz
> trochę o wprowadzonych zmianach:
> http://www.wsipnet.pl/kluby/szkola.html?n=12&kto=14&
k1=14

Dzięki za pomoc. Niestety kupiłam na allegro - chyba trochę sie pospieszyłam
jednym słowem....dla mnie nie są to AŻ TAK istotne zmiany, ale dla dziecka
mogą mieć znaczenie.
Spróbuję dogadać się ze sprzedawcą. Swoją drogą zdjęcie do aukcji sugerowało
nowe wydanie...

Pozdr. Ewa

4. Data: 2007-06-19 12:35:09

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Jun 2007 10:10:44 +0200, Ewa W napisał(a):

> dla mnie nie są to AŻ TAK istotne zmiany, ale dla dziecka
> mogą mieć znaczenie.

Niestety najnowsze wydanie mam w pracy jeszcze zafoliowane więc mu się
osobiście za dokładnie nie przyjrzałam, ale dziś wspominałam o Twojej
sytuacji koleżance, mówiła, że sporo się różni. Nie chciałabym Cię jednak
wprowadzić w błąd. Wiem, że zmiany są, ale sama mam zamiar zajrzeć do tego
wszystkiego najwcześniej w przyszłym tygodniu, na razie to mam na głowie
końcówkę roku szkolnego.
--
Elżbieta

5. Data: 2007-06-19 15:53:00

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

dziś wspominałam o Twojej
> sytuacji koleżance, mówiła, że sporo się różni.

Dziękuję Ci bardzo za pomoc. Z tego, co się dowiedziałam, niestety muszę
kupić kolejny komplet - mam nauczkę na przyszłość, żeby nie wierzyć w okazje
i bardzo dokładnie przyglądać się temu, co się kupuje...
Nie sądzę, żeby jakakolwiek szkoła korzystała z wydania ubiegłorocznego,
więc po prostu będziemyn mieli drugi komplet w domu, ew. oddam jakiejś
placówce.

Na marginesie - działanie wydawnictwa o ugruntowanej pozycji na rynku
polegające na corocznym wprowadzaniu zmian - głównie graficznych i
niewielkich merytorycznych, nie ma dla mnie wiele wspólnego z uczciwą
praktyką. Jak również sprzedawanie takich zestawów przez ludzi, którzy
świetnie sobie zdają sprawę z tego, że podręcznik w zasadzie stracił
aktualność.

Pozdrawiam, Ewa

6. Data: 2007-06-19 18:26:21

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Jun 2007 17:53:00 +0200, Ewa W napisał(a):

> [...]
> polegające na corocznym wprowadzaniu zmian - głównie graficznych i
> niewielkich merytorycznych, nie ma dla mnie wiele wspólnego z uczciwą

Jako fanka wesołej szkoly, może nie jestem zbyt obiektywna, ale te zmiany
bywają nie tylko graficzne. Wypełniałam mnóstwo ankiet dla wydawnictwa,
rozmawiamy z przedstawicielamii o dziwo nasze uwagi są uwzględniane np., że
do tej pory był to podręcznik "przepełniony". Akurat I klasa nie miała tych
zmian tak wiele. Najczęściej zmieniana była matematyka w starszych klasach
(II-III)
A zmiana, o której ja marzę, to rozbicie jednej części na dwie, żeby karta
pracy nie była taka gruga i ciężka.
--
Elżbieta

7. Data: 2007-06-20 07:18:19

Temat: Re: "Wesoła szkoła" - wersja udoskonalona - donosze gdzie kupić
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydanie ósme
w Auchan (do 24 czerwca) za 133,90 dla I-szej klasy i 149,90 dla klas II -
III. Minus rabat 20 zł dla posiadaczy karty Skarbonka.

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
zobaczyłam, nabyłam, uszczęśliwiłam przyszłego pierwszaka ;)

8. Data: 2007-06-20 12:55:35

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wydanie ósme
> w Auchan (do 24 czerwca) za 133,90 dla I-szej klasy

Dzięki, dzwoniłam już do przedstawiciela, mogą mi dowieźć do domu za 124 z
groszami;)

Pozdr. Ewa

9. Data: 2007-06-20 14:50:28

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jun 2007 09:18:19 +0200, gdaMa napisał(a):

> Wydanie ósme
> w Auchan (do 24 czerwca) za 133,90 dla I-szej klasy

Dzięki za dobre wieści, bo jutro mam powtórne spotkanie z rodzicami
pierwszaków to "sprzedam" im informację.
Uszczęśliwiony pierwszak już przeżywa?? Kacper już ma obczytane od deski do
deski czytanki do III klasy. W ogóle strasznie nieszczęśliwy, że są
wakacje, bo on chce do szkoooołyyyyyyyyy

--
Elżbieta

10. Data: 2007-06-20 14:51:41

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jun 2007 14:55:35 +0200, Ewa W napisał(a):

> Dzięki, dzwoniłam już do przedstawiciela, mogą mi dowieźć do domu za 124 z
> groszami;)

Do przedstawiciela WSIP-u na dane województwo?? Czy przedstawiciela
Auchan??

--
Elżbieta

Zespó? Aspergera
Jakie pióro dla pierwszaka
musze sie wyzalic:(-pierwsze klody
Zakończenie podstawówki - podkład muzyczny
Zastrzyki z Botuliny