"Wesoła szkoła" - wersja udoskonalona

11. Data: 2007-06-20 15:05:34

Temat: Re: "Wesoła szkoła" - wersja udoskonalona - donosze gdzie kupić
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wiosennego dnia, *Elżbieta* wyszczebiotał(a):
> Dzięki za dobre wieści, bo jutro mam powtórne spotkanie z rodzicami
> pierwszaków to "sprzedam" im informację.

A nie ma sprawy - polecam się na przyszłość, bo będę intensywnie poszukiwać
tego i owego w związku ze zbliżającym się nowym rokiem szkolnym ;)

> Uszczęśliwiony pierwszak już przeżywa??

No ba!
Awantura była o to, że nie kupiłam wcześniej tych książek na kiermaszu
szkolnym. Nauczona doświadczeniami koleżanek sprawdziłam wpierw markety i
zaoszczędziłam w ten sposób na jedną książkę do angielskiego.

> Kacper już ma obczytane od
> deski do deski czytanki do III klasy. W ogóle strasznie
> nieszczęśliwy, że są wakacje, bo on chce do szkoooołyyyyyyyyy

Marek już przoduje wśród najmłodszych bywalców szkolnej biblioteki.
Lista lektur już zapisana - będziemy przez lato przerabiać :)

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)

12. Data: 2007-06-20 18:10:50

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jun 2007 17:05:34 +0200, gdaMa napisał(a):

> Marek już przoduje wśród najmłodszych bywalców szkolnej biblioteki.
> Lista lektur już zapisana - będziemy przez lato przerabiać :)

Biblioteka i świetlica są naj! Właśnie wygrał konkurs czytelniczy- drugie
miejsce w całej szkole :). Był okres, że groziłam, iż zabronię chodzić do
biblioteki, bo na pytanie czy odrobił już zadanie domowe, odpowiadał
"przecież czytam".
--
Elżbieta

13. Data: 2007-06-20 18:56:05

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta pisze:

> Był okres, że groziłam, iż zabronię chodzić do
> biblioteki, bo na pytanie czy odrobił już zadanie domowe, odpowiadał
> "przecież czytam".

:-D

Marzena

14. Data: 2007-06-20 19:55:19

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jun 2007 20:56:05 +0200, M&C napisał(a):

> :-D

Ty się śmiej, mnie tam do śmiechu nie było ;)
--
Elżbieta

15. Data: 2007-06-20 20:07:04

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@o...peel> napisał w wiadomości

> Do przedstawiciela WSIP-u na dane województwo?? Czy przedstawiciela
> Auchan??

WSIP - u, oczywiście. Mało tego - przedstawiciela na moją dzielnicę:)

Pozdr. Ewa

16. Data: 2007-06-20 20:10:32

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta pisze:

> Ty się śmiej, mnie tam do śmiechu nie było ;)

Oj dzieciństwo mi się przypomniało ;-)

Marzena

17. Data: 2007-06-20 20:29:12

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Jun 2007 22:10:32 +0200, M&C napisał(a):

> Oj dzieciństwo mi się przypomniało ;-)

Ja też lepsza nie byłam, wstawałam wcześnie rano i czytałam w łazience.
--
Elżbieta

18. Data: 2007-06-20 20:29:30

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta pisze:

> Ja też lepsza nie byłam, wstawałam wcześnie rano i czytałam w łazience.

Ja pod kołdrą z latarką i na lekcjach pod ławką.

Marzena

19. Data: 2007-06-20 20:33:13

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M&C" <c...@C...pl> napisał w wiadomości

> Ja pod kołdrą z latarką i na lekcjach pod ławką.

Ja też pod kołdrą z latarką, a jak mi tata latarkę zarekwirował to czytałam
przy oknie przy świetle księżyca :-)
A w szkole pod ławką to była normalka.
:-)

Sylwia

20. Data: 2007-06-21 07:57:28

Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wiosennego dnia, *Elżbieta* wyszczebiotał(a):

> Ja też lepsza nie byłam, wstawałam wcześnie rano i czytałam w
> łazience.

Hmmm, ja nadal czytam w łazience...
... skoro świt, w ciągu dnia, wieczorem, w nocy ...

Jako dzieciak czytałam jak wszyscy z latarką pod kołdrą :-D

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)

Zespó? Aspergera
Jakie pióro dla pierwszaka
musze sie wyzalic:(-pierwsze klody
Zakończenie podstawówki - podkład muzyczny
Zastrzyki z Botuliny