Jakie pralki sie teraz kupuje?

1. Data: 2011-06-16 14:54:32

Temat: Jakie pralki sie teraz kupuje?
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Coraz czesciej zaczyna padac stary siemens XL962PL... i powoli zaczynam
myslec czy by jednak nie kupic czegos nowego :)

Myslalem ze kupuje sie boscha, ale jak zajrzalem na opinie tu i owdzie to
totalna porazka - przy wszystkich modelach ludzie narzekaja ze co chwila
pada i nic nie dziala :)
Wiem ze nie kupuje sie tez Polara (po slynnym "teraz polska" polprodukcie
pt. Gracja)...

Liebherr czy Miele pominmy, bo nie mialem okazji napasc na bank...

Jest cos w miare normalnie dzialajacego, z dobra gwarancja i w normalnej
cenie? :) Chodzi o zwykla pralke pakowana od przodu...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

2. Data: 2011-06-16 17:25:11

Temat: Re: Jakie pralki sie teraz kupuje?
Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wszystko obecnie to jeden szajs, każda firma ma całą masę produktów do
których potem wolałaby się nie przyznawać.
Jedyna rada jaką mogę ci dać to szukaj takiej która daje jak
najdłuższą gwarancje. Mi sie udało załapać ze zmywarką i pralką na
piecioletnią gwarancje gratis. Dość czesto pojawiają sie takie
promocje. Warto też dopłacic np 100zł za przedłuzenie gwaracji do
pięciu lat bo ocenie mało który sprzęt AGD tyle wytrzymuje, zwłaszcza
pralki. Zmywarki i lodówki są nieco trwalsze.

3. Data: 2011-06-16 17:26:33

Od: Mamut <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> pięciu lat bo ocenie mało który sprzęt AGD tyle wytrzymuje,

*obecnie

4. Data: 2011-06-16 19:22:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Jun 2011 14:54:32 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
>
> Jest cos w miare normalnie dzialajacego, z dobra gwarancja i w normalnej
> cenie? :) Chodzi o zwykla pralke pakowana od przodu...

Przede wszystkim szukaj pralki z wymiennymi łożyskami.

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

5. Data: 2011-06-16 21:10:41

Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Osiecki"

> Jest cos w miare normalnie dzialajacego, z dobra gwarancja i w normalnej
> cenie? :) Chodzi o zwykla pralke pakowana od przodu...

Subiektywnie , ale nie sponsoruje mnie producent: u mnie Amica chodzi 8 lat,
bezawaryjnie; opiera 4 osoby.

pozdrawiam

Dziobak

6. Data: 2011-06-16 21:12:38

Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka"

> Przede wszystkim szukaj pralki z wymiennymi łożyskami.

No to chyba uzywana PS'ka Polara zostaje ;)

pozdrawiam

Dziobak

7. Data: 2011-06-16 21:31:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Jun 2011 23:12:38 +0200, Dziobak napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka"

> No to chyba uzywana PS'ka Polara zostaje ;)

Niekoniecznie.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1859734.html#8
937229

8. Data: 2011-06-16 23:41:28

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jest cos w miare normalnie dzialajacego, z dobra gwarancja i w normalnej
> cenie? :) Chodzi o zwykla pralke pakowana od przodu...

Electrolux.
http://www.ceneo.pl/Pralki;0113-1.htm

9. Data: 2011-06-17 05:27:12

Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dziobak napisał:
> Subiektywnie , ale nie sponsoruje mnie producent: u mnie Amica chodzi 8 lat,
> bezawaryjnie; opiera 4 osoby.

U mnie właśnie polar... już ponad 12 lat :-), ale ostatnio coraz
bardziej woła o litość.
Na początku opierał dwie dorosłe, a z czasem nas przybyło i opiera cztery.

'Okres g...niany' też przeszedł bez większych potknięć.

Polary były ok, ale sam zastanawiam się co to kupić jak mi wreszcie
padnie - co może nastąpić lada miesiąc...

Myślałem o używce miele, ale to też loteria, bo na te 'nówki' z
marketów, to raczej szkoda kasy - w tych samych pieniądzach da radę
kupić porządną używkę :-)

pozdr
Robert G.

10. Data: 2011-06-17 07:45:15

Od: Lisciasty <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Cze, 16:54, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
> Liebherr czy Miele pominmy, bo nie mialem okazji napasc na bank...

Bez przesady, używka po Niemiaszku za 150 EUR chodzi już kilka lat,
pranie non-stop bo dzieci swoje robią. Teściowej przywiozłem taką
bardziej wypasioną bo za 200 EUR, również brak problemów. Jak sam nie
jeździsz w te rejony to jest masa importerów, myślę że za 600 zł
kupisz coś pewnego, za 1200 zł kupisz pewniaka który nawet będzie
wyglądał jak nowy :>

Pzdr.
L.

Odp: Re: Re: Filtr do wody
Pralka bosch z panelem sensorycznym (dotykowym)
jak umeblować klatkę ?
Odp: Re: Filtr do wody
Odp: IKEA - bony