Jakie preparaty witaminowe?

1. Data: 2002-11-26 21:12:03

Temat: Jakie preparaty witaminowe?
Od: "news" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie preparaty witaminowe przyjmowac, aby miec cere w dorbym stanie.
Beta karoten, jakies tabletki z drozdzami czy cos, tabletki z wyciagiem ze
skrzypu polnego czy cos innego, moze jakies herbatki z pokrzywy? Pomozcie!!!

Chief

1. Data: 2002-11-26 23:10:06

Temat: Re: Jakie preparaty witaminowe?
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z ziółek polecam picie bratka!!!
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-11-27 08:23:13

Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <k...@p...onet.pl> wrote

> Z ziółek polecam picie bratka!!!

Generalnie jestem przeciwna ziołom, ponieważ w dzisiejszych czasach wielu ludzi
jest na nie po prostu uczulonych. Poza tym, pijąc wywary z ziół w dużych
ilościach, bez żadnej kontroli, można sobie zwyczajnie zaszkodzić. Zazwyczaj źle
to wpływa na nerki.
Dlatego znacznie lepiej - wydaje mi się - zażywać gotowe preparaty witaminowe o
sprawdzony i zbilansowanym składzie. Dla osób zestresowanych, z tłusta skórą
polecam Magnefar B6 - działa :)

Pozdr

zula

1. Data: 2002-11-27 11:38:36

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

zuleyka wrote:

> [...]
> sprawdzony i zbilansowanym składzie. Dla osób zestresowanych, z tłusta skórą

bratek nie jest w ogole preparatem witaminowym, bratek po prostu
oczyszcza krew. mozna wiec jedno z drugim polaczyc.
a co do ziolek generalnie to masz troche racji - nie powinno sie pic
ciagle ziol. to, ze sa one dostepne wszedzie i dla wszytkich nie
oznacza, ze sa tak do konca bezpieczne. poza tym organizm sie do nich
przyzwyczaja - trzeba robic przerwy. no i miec wlaczony zdrowy
rozsadek...

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-11-27 15:12:58

Od: "Anik" <a...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Z ziółek polecam picie bratka!!!
> Pozdrawiam
> Kasia

Bratek rzeczywiscie jest ok, pijego trzy razy dziennie po jedzeniu.
niestety oprocz tego, ze widze poprzwe trawienia etc, nie widze
zbyt duzej poprawy na buzce...
z innych rzeczy: kapsulki ze skrzypu polnego, witaminki A+E i
wszelki rodzaje B.
smacznego, pozdr
anik.

termin przydatnosci do zuzycia cieni do oczu
Do mycia twarzy?
rajstopki
FRYZJER IDOL'a
SIWE WLOSY