Jakie prrzyczyny kaszlu długotrwałego ?

1. Data: 2006-09-30 14:37:15

Temat: Jakie prrzyczyny kaszlu długotrwałego ?
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja siostra od trzech lat męczy się z ciągłym kaszlem.

Siostrzyczka próbowała już wielu medykamentów. Np. ostatnio łyka Forcid
1000(antybiotyk podobno),
(lekarka ostatnio podobno nawet jej nie przbadała stetoskopem - od razu dała
jej antybiotyk).
na sprawy zapaleniowe oskrzeli.

Najgorsze objawy są rano wtedy gdy wychodzi z zimnego pomieszczenia do
ciepłego, i na odwrót.

Czy to może astma (jak ją zdiagnozować)?. Czy może to na tle nerwowym?

Siostrzyczka nie pali, mieszka razcej w komfortowych warunkach
mieszkaniowych, wszystko powinno być OK.

Jaki zestaw badań zrobić aby w 100% określić przyczynę kaszlu.? (Istnieją
jakieś mikroskopowe metody
np. pobierania śluzu z gardła, i w ten sposób określić co się tam włąściwie
dzieje?.

Nie mogę słuchać jak się biedactwo męczy.

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

2. Data: 2006-10-01 20:13:28

Temat: Re: Jakie prrzyczyny kaszlu długotrwałego ?
Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zrobić rtg płuc, a najlepiej to wziąć skierowanie i iść do pulmonologa. Tam
zrobią spirometrię.
Ewa

3. Data: 2006-10-01 21:16:04

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Heming" <h...@w...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> zrobić rtg płuc, a najlepiej to wziąć skierowanie i iść do pulmonologa.
Tam
> zrobią spirometrię.
> Ewa

Serdecznie dziękuję za podpowiedź, i proszę o kolejne.....

Co można określić na podstawie RTG płuc i okolic oskrzeli ,a co po badaniu
spirometrycznym ?

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

4. Data: 2006-10-05 16:46:04

Od: "m." <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> Moja siostra od trzech lat męczy się z ciągłym kaszlem.

Robila testy na alergie? To bardzo czesta przyczyna kaszlu/kataru.
m.

5. Data: 2006-10-06 07:39:14

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m." <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> Robila testy na alergie? To bardzo czesta przyczyna kaszlu/kataru.
> m.

A czy można takie testy zrobić na kasę chorych ?

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

6. Data: 2006-10-08 01:45:39

Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

rtg wykluczy lub potwierdzi zapalenie płuc lub oskrzeli albo inne zmiany (u
mnie na rtg wyszłam odma opłucnowa).
Spirometria służy do diagnozowania astmy (bada się pojemność i wydolność
płuc).
Ewa

7. Data: 2006-10-08 03:31:49

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rtg wykluczy lub potwierdzi zapalenie płuc lub oskrzeli albo inne zmiany
(u
> mnie na rtg wyszłam odma opłucnowa).

A jak się tej odmy nabawiłaś ? Jakiś uraz?

Moja siostrzyczka nie miała żadnego urazu.

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

8. Data: 2006-10-08 13:59:34

Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

oj będziesz długo czekać, idż prywatnie.
Ewa

Poziom hormonów i problem z trądzikiem
komplikacje po usunięciu znamienia
Krzywy ząb - innowacyjne szybkie prostowanie?
Zmniejszenie zwyklej wady i powiekszenie astygmatyzmu.
Nowa Grupa o tematyce "aparatura medyczna" zapraszam