Jakie ramki dla dobrze zbudowanego 22 latka ?

1. Data: 2005-09-18 11:11:38

Temat: Jakie ramki dla dobrze zbudowanego 22 latka ?
Od: "Adi" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obcnie posiadam zwykłe ramki i wyglądam w nich bardzo pedalsko niczym kujon.
Chciałem się wiec dowiedziec drodzy ludzie jakie ramki byłyby dla mnie
odpowiednie. Interesują mnie takie, które przypominają okulary słoneczne. Czy są
może takie ? Jaki jest ich koszt ? Prosze też pokazać strony internetowe z
takimi ramkami.
Za pomoc dziękuje !

2. Data: 2005-09-18 11:19:19

Temat: Re: Jakie ramki dla dobrze zbudowanego 22 latka ?
Od: "koparaka" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

zrób sobie takie precelki z gówna i załóż bedzie ci do twarzy

3. Data: 2005-09-18 11:31:04

Od: "ReY" <l...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zrób sobie takie precelki z gówna i załóż bedzie ci do twarzy

Skąd sie biorą tacy jak ty? Trudne dziecinstwo? Może złe towarzystwo? Albo
wpływ telewizji ? Staram sie ciebie zrozumiec dlaczego zachowujesz sie jak
kretyn?

4. Data: 2005-09-18 11:56:24

Od: Marcin Rumowski <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <dgjj3d$6lj$1@nemesis.news.tpi.pl> ReY napisał(a):

> Skąd sie biorą tacy jak ty? Trudne dziecinstwo? Może złe towarzystwo?

Zbyt ciężkie zabawki.

5. Data: 2005-09-18 13:16:51

Od: monster3d <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Sep 2005 13:19:19 +0200, koparaka napisał(a):

> zrób sobie takie precelki z gówna i załóż bedzie ci do twarzy
Radze uważać na słowa bo w Oświęcimiu kablówke i internet nożem odetną.
--
Ciebie nie pozdrawiam
monster

6. Data: 2005-09-18 15:06:56

Od: MacAaron <f...@t...won-z-tym.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adi:
> Obcnie posiadam zwykłe ramki i wyglądam w nich bardzo pedalsko niczym kujon.
> Chciałem się wiec dowiedziec drodzy ludzie jakie ramki byłyby dla mnie
> odpowiednie.

Ale my cię nigdy nie widzieliśmy, więc skąd mamy wiedzieć?

> Interesują mnie takie, które przypominają okulary słoneczne. Czy są
> może takie ? Jaki jest ich koszt ? Prosze też pokazać strony internetowe z
> takimi ramkami.

Najlepiej wybierz się do jakiegoś większego zakładu optycznego i
poprzymierzaj. Sam wiesz najlepiej, jak chciałbyś wyglądać. Na rynku
jest olbrzymia ilość modeli, więc na pewno znajdziesz coś dla siebie. Co
od kosztów, to myślę, że u optyka każdy wybierze sobie coś w przedziale
od 100 do 200 zł. Są tańsze oprawki, ale raczej takimi nie będziesz
zainteresowany; są też znacznie droższe...

Aha, ceny są warszawskie, może gdzie indziej jest taniej.

MacAaron

7. Data: 2005-09-18 18:06:43

Od: "Marcin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adi" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Obcnie posiadam zwykłe ramki i wyglądam w nich bardzo pedalsko niczym
> kujon.

Dobrze zbudowany i pewnie jeszcze lysy w dresiku? Na grupach nie
przeklinamy. Jesli nie potrafisz sie wyslowic to niech mama za ciebie
napisze.

8. Data: 2005-09-18 18:56:49

Od: "Marcin " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm wydaję się również, że słowo określające obudowę szkieł korekcyjnych to
"oprawki," nie zaś "ramki."

Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do nauki języka polskiego :)
Marcin

9. Data: 2005-09-19 06:24:39

Od: "koparaka" <t...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Poprostu wiejskie pochodzenie z niego wyłazi, pewnie uzywa tez słów:
spożywka, a na pralke mówi pralnica

10. Data: 2005-09-19 07:18:43

Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

koparaka napisał:
> Poprostu wiejskie pochodzenie z niego wyłazi, pewnie uzywa tez słów:
> spożywka, a na pralke mówi pralnica

Serdecznie gratuluję wysokiej klasy argumentów, kultury osobistej i
fantazji !!!

--
Krzysiek, EBP
En medicine, come en amour, il n'y a pas jamais, il n'y a pas toutjour

słaba pamięć
Aquaaerobik a bóle kręgosłupa
densytometria szukam firmy
jak to jest z oddawaniem krwi