Jakie rekawiczki?:-)

1. Data: 2003-01-02 15:43:05

Temat: Jakie rekawiczki?:-)
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Używacie rękawiczek do prac domowych? Które Waszym zdaniem są najlepsze?
Ja miałam już takie gumowe, dość grube ale dużo czasu zajmowała mi ich
"pielęgnacja" (czyszczenie, suszenie i talkowanie) i zrezygnowałam. Później
kupiłam takie jednorazowe jak do farb do włosów dodają ale one przeciekają.
Ostatnio pod takie jednorazówki zakładałam rękawiczki bawełniane ale i tak
chemikalia dostają się do środka więc poszukuje innej opcji...
Problem dla mnie o tyle ważny że jedynym płynem, po użyciu którego nie mam
wysypki i nie dziurawi mi skóry na rękach jest "Ludwik" ale nie da się nim
wyczyścić wszystkiego:-(

DominikaNM

1. Data: 2003-01-02 15:45:33

Temat: Re: Jakie rekawiczki?:-)
Od: "Pawel Rupinski" <j...@r...finn.pl> szukaj wiadomości tego autora

"DominikaNM" <d...@a...pl> wrote in message
> [...]
> Problem dla mnie o tyle ważny że jedynym płynem, po użyciu którego nie mam
> wysypki i nie dziurawi mi skóry na rękach jest "Ludwik" ale nie da się

A próbowałas chirurgicznych jednorazówek?? Bardzo szczelnie przylegają do
skóry i nie pękają. Używałam ich podczas pracy magisterskiej , jak musiałam
iec do czynienia z kwasami i innym paskudztwem i zdały egzamin, teraz użwam
ich też w domku i jestem zadowolona:))
A co do rękawiczek do farbowania to one są moim zdaniem zadelikatne:((
Pozdrawaim lalka
k...@k...net.pl

1. Data: 2003-01-02 15:47:28

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Używam rękawiczek firmy "Vileda", bo są w porównaniu do innych dość trwałe.
Mają jednak dwa minusy: są grube i mam utrudnione czucie, po zdjęciu ręce
pachną nieprzyjemnie gumą.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2003-01-02 15:56:22

Od: "Fiona" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DominikaNM <d...@a...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:av1mgj$nt1$...@n...tpi.pl...
> Używacie rękawiczek do prac domowych? Które Waszym zdaniem są
najlepsze?

Do wszystkiego nie uzywam, ale sa rzeczy ktorych bez rekawiczek nie da
sie poprostu wyczyscic.Ja kupuje jednorazowe z talkiem w srodku(cienka
guma)-sa ok.

Fiona

1. Data: 2003-01-02 16:01:11

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Problem dla mnie o tyle ważny że jedynym płynem, po użyciu którego nie mam
> wysypki i nie dziurawi mi skóry na rękach jest "Ludwik" ale nie da się

Dotakich prac polecam 2 rozwiązania:
1. czyści mąż.
2 czyści najemna siła robocza.

Ad 1. Mąż sam sobie kupuje dobre na rozmiar rękawiczki...
Ad 2. Problem posiadania lub nieposiadania rękawiczek rozwiązuje sobie siła
robocza samodzielnie.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-01-02 16:36:48

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"DominikaNM" <d...@a...pl> wrote in message news:av1mgj$nt1$1@news.tpi.pl...
> Używacie rękawiczek do prac domowych? Które Waszym zdaniem są najlepsze?

uzywam lateksowych (takich co w gabinetach stom. sie uzywa)
mozna kupic w sklepach Cezalu.
iwon(k)a

1. Data: 2003-01-02 17:31:43

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Używacie rękawiczek do prac domowych? Które Waszym zdaniem są najlepsze?
>
> witam
Ja uzywam tych z gatunku "grubych" ( zolte). Nie zauwazylam, aby byl problem
z zachowaniem ich w czystosci. Jesli Ci sie to nie udaje, to moze za dlugo
stosujesz te sama pare. One nie sa drogie wiec moze warto czesciej zmieniac.
Niestety zapach gumy zawsze jest, ale mozesz sprobowac przed zalozeniem
nakremowac rece (delikatnie), wtedy nie wchlona one tyle nieprzyjemnego
zapachu.
cari

1. Data: 2003-01-02 17:42:48

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:av1nof$hrp$1@news.onet.pl...

> [...]
>
> Ad 1. Mąż sam sobie kupuje dobre na rozmiar rękawiczki...
> Ad 2. Problem posiadania lub nieposiadania rękawiczek rozwiązuje sobie

Wybieram bramkę nr 2:-)
Pomimo ze raz na tydzień przychodzi do mnie nr 2 to ja tez mam ochotę czasem
posprzątać - np. wybielić fugi albo wyczyścić cos na co zwykle nie zwraca
się uwagi :-) - czasem mnie tak niespodziewanie nachodzi. Poza tym do kuchni
na przykład nie wpuszczam nikogo do sprzątania bo potem mam wszystko
poprzestawiane.
Mam tez małe dziecko i są sytuacje kiedy nie mogę czekać na pomoc "do
wtorku" bo mogłabym się po działaniach małego nie odkleić do tego czasu:-)))
Mąż w przydziale pracy nie ma sprzątania:-)
Kupie sobie rękawiczki "lekarskie":-)
DominikaNM

wstyd mi....
SPRZEDAM MOTOROLE T 190 TANIO!!!!!!!!