Re: Jakie sa skutki uboczne lekow homeopatycznych ?

From: "Marcin Placzek" <p...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.farmacja
Subject: Re: Jakie sa skutki uboczne lekow homeopatycznych ?
Date: 15 Jan 2007 03:24:15 -0800

No dobra poszulakem i znalazlem cos takiego w sieci:

,,Podczas terapii unikaj stosowania mięty, która osłabia działanie
leków homeopatycznych (miętowa pasta do zębów, herbata, guma do
żucia)"
http://www.homeopatiaok.pl/article/view/31/zasady_st
osowania_lekow_homeopatycznych.html
Nie wiedziałem ze są takie przeciwwskazania.
No, ale co czytam dalej ? , że w Polsce homeopatia ma dopiero 10 lat:
http://medprakt.pl/pth/glowna_polska.htm

Zgadzacie sie z tym ?

Placzus