Jakie sa skutki uboczne lekow homeopatycznych ?

1. Data: 2007-01-11 15:49:02

Temat: Jakie sa skutki uboczne lekow homeopatycznych ?
Od: "Marcin Placzek" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z Was zaobserwował może jakieś uboczne skutki stosowana
leków homeopatycznych ? No nie wiem ? na przykład senność,
nudności itp. ? Chodzi o takie leki na przeziębienie ? Byłbym
wdzięczny za info ...

Placzus

2. Data: 2007-01-15 11:24:15

Od: "Marcin Placzek" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

No dobra poszulakem i znalazlem cos takiego w sieci:

,,Podczas terapii unikaj stosowania mięty, która osłabia działanie
leków homeopatycznych (miętowa pasta do zębów, herbata, guma do
żucia)"
http://www.homeopatiaok.pl/article/view/31/zasady_st
osowania_lekow_homeopatycznych.html
Nie wiedziałem ze są takie przeciwwskazania.
No, ale co czytam dalej ? , że w Polsce homeopatia ma dopiero 10 lat:
http://medprakt.pl/pth/glowna_polska.htm

Zgadzacie sie z tym ?

Placzus

3. Data: 2007-01-16 18:46:28

Od: gg <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

poniewaz leki te dzialaja tylko na zasadzie autosugesti (chyba, ze ktos
wierzy, ze potrzasnieta woda, to juz nie woda) - to jesli ktos wierzy,
ze dzialaja, to rownie dobrze moze wierzyc, ze powoduja sennosc i pewno
to bedzie odczuwal...
jedno dzialanie jest pewne - leki homeopatyczne dzialaja doskonale na
zwiekszenie przychodow ich producentow

4. Data: 2007-03-03 22:31:06

Od: "Marcin Szmigiero" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzi prosze zlitujcie sie!!!
czy ktos słyszał o działaniu ubocznym laktozy???????????
pzdr
marcin

5. Data: 2007-03-28 03:27:41

Od: "adm" <a...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bedzie odczuwal...
> jedno dzialanie jest pewne - leki homeopatyczne dzialaja doskonale na

ostatnio czytalem ciekawy artykol o kaczce za 20 mln dolarow
http://www.keypoint.com.au/~skeptics/Homeopathy
(t.j. o oscillocostam.... robionym na bazie watroby tej kaczki)
rozcienczenie 200C to 1 do 1 z 400 zerami na koncu
t.j. biorac jedna 'czastke elementarna' tej watroby mozemy
przygotowac tyle leku ....ze w praktyce nie ma tyle materii
we wszechswiecie :) a co roku wartosc ich sprzedazy przekracza
20mln dolarow i stad kaczka za 20 mln dolarow :)

p.s. zapraszam na forum dot. meningokokow
www.meningokoki.com
moze kolezanki i koledzy farmaceuci mogliby sie wypowiedziec
nt. dostepnych obecnie szczepionek oraz stosowanych metod leczenia
z tego co czytam to antybiotyki stosowane profilaktycznie dla osob
ktore mialy kontakt z zakazonym maja 'nieprzyjemne'
efekty uboczne (t.j. glownie rifampicyna, ciprofloksacyna i ceftriakson)

adm.

(no subject)
Jakie srodki znieczulajace sa najlepsze??
szukam apteki na staz w Poznaniu
Chinoksyzol
Supracyklina na Unidox