Re: Jakie sa skutki uboczne lekow homeopatycznych ?

From: "adm" <a...@m...com>
Newsgroups: pl.sci.farmacja
Subject: Re: Jakie sa skutki uboczne lekow homeopatycznych ?
Date: Wed, 28 Mar 2007 05:27:41 +0200

> poniewaz leki te dzialaja tylko na zasadzie autosugesti (chyba, ze ktos
> wierzy, ze potrzasnieta woda, to juz nie woda) - to jesli ktos wierzy, ze
> dzialaja, to rownie dobrze moze wierzyc, ze powoduja sennosc i pewno to
> bedzie odczuwal...
> jedno dzialanie jest pewne - leki homeopatyczne dzialaja doskonale na
> zwiekszenie przychodow ich producentow

ostatnio czytalem ciekawy artykol o kaczce za 20 mln dolarow
http://www.keypoint.com.au/~skeptics/Homeopathy
(t.j. o oscillocostam.... robionym na bazie watroby tej kaczki)
rozcienczenie 200C to 1 do 1 z 400 zerami na koncu
t.j. biorac jedna 'czastke elementarna' tej watroby mozemy
przygotowac tyle leku ....ze w praktyce nie ma tyle materii
we wszechswiecie :) a co roku wartosc ich sprzedazy przekracza
20mln dolarow i stad kaczka za 20 mln dolarow :)

p.s. zapraszam na forum dot. meningokokow
www.meningokoki.com
moze kolezanki i koledzy farmaceuci mogliby sie wypowiedziec
nt. dostepnych obecnie szczepionek oraz stosowanych metod leczenia
z tego co czytam to antybiotyki stosowane profilaktycznie dla osob
ktore mialy kontakt z zakazonym maja 'nieprzyjemne'
efekty uboczne (t.j. glownie rifampicyna, ciprofloksacyna i ceftriakson)

adm.