Supracyklina na Unidox

1. Data: 2007-01-08 10:30:24

Temat: Supracyklina na Unidox
Od: "Krzysiek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie do aptekarzy. Czy można zamienić Supracyklinę na Unidox? Ta sama
substancja chemiczna, dawka, ilośc tabletek. Postać leku - w blozie przy obu
jest napisane tabletki, ale na opakowaniu Unidoxu pisze, że można połknąć
lub rozpuścić. Mam dylemat czy zamieniać czy nie?

2. Data: 2007-01-08 16:16:33

Temat: Re: Supracyklina na Unidox
Od: "ruchomymost" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysiek napisał(a):
> [...]
> jest napisane tabletki, ale na opakowaniu Unidoxu pisze, że można połknąć
> lub rozpuścić. Mam dylemat czy zamieniać czy nie?

oczywiście możesz porprosić w aptece żeby ci wydali unidox - te
tabletki można rozpuścić w wodzie.

3. Data: 2007-01-08 21:14:48

Od: "Krzysiek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ruchomymost" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

Krzysiek napisał(a):
> [...]
> lub rozpuścić. Mam dylemat czy zamieniać czy nie?

oczywiście możesz porprosić w aptece żeby ci wydali unidox - te

Ja pracuje w aptece i zamieniłem, ale kierowniczka mi to zakwestionowała,
mam wątpliwości czy miała racje.

4. Data: 2007-01-11 07:47:10

Od: cyklista <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tabletki można rozpuścić w wodzie.
>
> Ja pracuje w aptece i zamieniłem, ale kierowniczka mi to zakwestionowała,

Ja nie mam wątpliwości że nie miała racji.
Wszystkie warunki zamiany zostały spełnione.

I tak nawiasem mówiąc to nie ważne co programiści powypisywali w blozie
(bo to jest prywatna baza a nie twór urzędowy), ważne jest to co jest
wpisane w urzędowym wykazie produktów.... w polu "postać
faramceutyczna". I nie ważne jest co sobie producent powypisuje na
opakowaniu tylko jaką postać podaje przy rejestracji.

I jeśli ci kierowniczka zakwestionowała zamiane na podstawie napisu na
pudełku że można tabletke rozpuścić to nie miała racji. Ale zaleznie od
tego czy chesz tam pracowac czy mozesz zmienic apteke to sie stawiaj
albo nie.

5. Data: 2007-01-11 17:42:21

Od: "Krzysiek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cyklista" <...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> pudełku że można tabletke rozpuścić to nie miała racji. Ale zaleznie od
> tego czy chesz tam pracowac czy mozesz zmienic apteke to sie stawiaj

Dzięki za odpowiedź. Oby więcej tak kompetentnych osób i wypowiedzi na
forum.

Wprowadzenie leku OTC na rynek polski
redukcja sulfanilamidu za pomocą LiAlH4...na jutro..please...
Soczewki
olej z czarnego kminku
KS-AOD