Soczewki

1. Data: 2007-01-05 18:24:17

Temat: Soczewki
Od: "Gathor" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Obecnie chodze w okularach i chciałem kupic soczewki i nie wiem czy lekarz
musi wypisac recepte czy moge iśc sam do apteki i kupić sobie. Jakie sa
przedziały cenowe co jeszcze trzeba dokupić do soczewek podobno jakiś płyn
i pojemniczki.
Poprosze o odpowiedz badz o link gdzie moge poczytac i poznac ceny
Pozdrawiam
J$S

2. Data: 2007-01-06 14:57:54

Temat: Re: Soczewki
Od: "Czarownica" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gathor" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> płyn
> i pojemniczki.
> Poprosze o odpowiedz badz o link gdzie moge poczytac i poznac ceny
nie potrzebna jest żadna recepta, mozesz kupic soczewki u optyka, nie wiem
czy w aptekach sprzedają. 1 miesieczna soczewka kosztuje ok 20 u optyka, na
allegro są duzo tańsze. Płyn do soczewek u optyka ok 50-60 zł za 360 ml, na
allegro oczywiście taniej:) pojemnik na soczewki zazwyczaj jest w opakowaniu
z płynem ale chyba tylko w tych o pojemnosci 360 ml, w mniejszych nie dają

3. Data: 2007-01-25 10:53:28

Od: "baton" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiek pójdź najpierw do okulisty. Określi on jakie soczewki masz używać-
nie chodzi tu tylko o rodzaj wady, ale też np krzywiznę soczwki potrzebną przy
kupowaniu soczewk, nauczy Cię jak je zakładać, pielęgnować itd.. Soczewki i
płyn kupisz u optyka, w aptekach jeszcze nie widziałam, ale może gdzieś bywają.

olej z czarnego kminku
KS-AOD
setaloft a orgazm
Verbinaf!
potrzebuje elektroniczne wersje ksiazek akademickich z chemi i nie tylko, moge kupic