Jakie smaczne odnmiany wisni

11. Data: 2008-11-11 21:46:38

Temat: Re: Jakie smaczne odnmiany wisni
Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
news:gfcmvt$can$1@news.task.gda.pl...
> Hejka. Koledze Piotrowi H.chyba się promień ze średnicą pomylił. ;-)

Niekoniecznie Kolego Jarku. Najlepiej podeślę coś drukiem:
http://www.ho.haslo.pl/article.php?id=1629
http://www.ho.haslo.pl/article.php?id=1171
http://nasz-czas.tripod.com/314/sad.html
itd...

--

pozdrawiam!
piotr

12. Data: 2008-11-11 23:27:35

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gfcug3$hlo$1@achot.icm.edu.pl piotrh

> Niekoniecznie Kolego Jarku. Najlepiej podeślę coś drukiem:
> http://www.ho.haslo.pl/article.php?id=1629
> itd...

Hejka. Problem nie jest pomologiczny lecz raczej z dziedziny miernictwa.
:-) Jeżeli korona drzewa ma osiągnąć maksymalnie 4 metry średnicy to
posadzenie go 2,5 metra od granicy pozwoli mu zmieścić się w całości na
działce. Zostanie jeszcze 0,5 luzu. Możesz to sobie rozrysować na
apierze - najlepiej milimetrowym. ;-)
Pozdrawiam metrologicznie Ja...cki

13. Data: 2008-11-12 16:34:51

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> całości na działce. Zostanie jeszcze 0,5 luzu. Możesz to sobie
> rozrysować na apierze - najlepiej milimetrowym. ;-)

Jak to ścieżki cudzych myśli zwodnicze być mogą :)
Dla mnie od początku średnica równała się dwóm promieniom:)
W domyśle tylko warunkowałem zmniejszenie dystansu 2,5 m
stosunkami z sąsiadem:)
Nakręciłem znowu ?....
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
:):)
--

pozdrawiam!
piotr

14. Data: 2008-11-12 17:15:02

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:gff0jg$d5u$1@achot.icm.edu.pl piotrh

> Nakręciłem znowu ?....
:):)

Hejka. Możliwe. Przecież, kto się tłumaczy to się pogrąża. ;-)
Pozdrawiam trawestacyjnie Ja...cki

odnosnie jakichkolwiek spotkan
moze ktos bedzie w najblizszym czasie chrzcic dziecko
KIDNAPERZY
jaka jabłonka?
Chyba zaspałam...