Jakie tabletki na odchudzanie?

11. Data: 2005-09-24 06:38:14

Temat: Re: Jakie tabletki na odchudzanie?
Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

BACIA wrote:

> MERIDIA - cholernie droga ale dobra wydawana tylko na recepte, uczucie
>
> głodu zanika.

...ale pojawiają się inne interesujące uczucia, np. rozdrażenienie,
zmęczenie, senność, albo pobudzenie itd. itd....

pzdr
murek

12. Data: 2005-09-24 08:20:47

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "murek" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

> ... a my mamy program komputerowy, który to sam zrobi ...

tez dobrze:) w kazdym razie ja uwierzylam, ze mozna schudnac bez chemii.

13. Data: 2005-09-26 13:57:33

Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

kretyńska wymówka....

przestań....

14. Data: 2005-09-26 14:06:21

Od: "BlackMoon" <c...@...dislike.spam.please.remove.it.from.my.email.address.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

oj... straszni jesteście, straszni....wszyscy tylko narzekają... i biadolą,
że się nie da, że nie można, że nie ma sensu.

JEST... SENS LEPSZEGO ŻYCIA.

schudłem. 32 kg. bez tabletek. można. tylko że polacy to kupa leni i nikomu
się nie chce. po prostu.
/rozpocząłem dzięki wspaniałym koleżankom... i dzięki nim nadal (to już 3.
rok) trzymam formę :)/
wystarczą ćwiczenia oraz troszkę zmieniona dieta.

PS. jeśli za dużo jesz i o tym wiesz, to po prostu przestań.
nie ma prostszego rozwiązania.

a co do tabletek. to proszę:

Meridia (sibutramina) - 30 kaps. a 10 mg 384,34 PLN, 30 kaps a 15 mg 420,96
PLN

Musisz mieć BMI >=27, być wydolny krążeniowo, bez chorób psych. (MAO
inhib!!!!)
Bezsenne noce, z sucharem w ustach, kiedy nie będziesz mógł (chciał zjeść)
na 100% zapiszą się w Twojej pamięci :)

lub

Xenical (orlistat) 42 kaps. a 120 mg 259,91 PLN lub 84 kaps a 120 mg 452.59
PLN

BMI >=28.... jeśli nie będziesz się kontrolować z PAPU, to czeka Ciebie
kara... majteczki ubrudzone kupką... tak, blokuje wchłanianie tłuszczów i
przy ich nadmiernej konsumpcji chory cierpi na stolce tłuszczowe...

H.Pyroli - zestaw antyb.
Enterococcus Faecalis - jak leczyć
Czy przy ACC 200 można pić alkohol?
toksoplazmoza
L-KARNITYNA - czy to bezpieczne? skuteczne?