L-KARNITYNA - czy to bezpieczne? skuteczne?

1. Data: 2005-09-22 22:32:15

Temat: L-KARNITYNA - czy to bezpieczne? skuteczne?
Od: "Rokes" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Tak zadam krotki temat bo mam mieszane odczucia... Patrze jak ludzie biora i
wsuwaja kupujac z allegro ta cala L-KARNITYNE i mi sie caly czas nasuwaja
pytania , czy to wogle po pierwsze jest bezpieczne dla organizmu (ten caly
suplement) ? Druga sprawa czy wogle dziala ? ktos probowal ? albo ktos
naukowo udowodnil ? A moze ten popularny srodek tylko dziala jak "zapychacz"
bo trzeba go duza iloscia wody popijac i chudnie sie z niedoboru
kalorycznego , a pozniej efekcik jojo i spowrotem a organizm juz zszarpany?
Jak to wyglada pod wzgledem medycznym/anatomicznym jesli to wogle dziala...
?

Prosze o pare opinii , dziekuje serdecznie i pozdrawiam

Robert

2. Data: 2005-09-23 06:03:36

Temat: Re: L-KARNITYNA - czy to bezpieczne? skuteczne?
Od: Jarosław Rzeszótko <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Sep 2005 00:32:15 +0200, Rokes wrote:
> [...]
> niedoboru kalorycznego , a pozniej efekcik jojo i spowrotem a organizm juz
> zszarpany? Jak to wyglada pod wzgledem medycznym/anatomicznym jesli to
Działa, jest udowodnione, ale pamiętaj że to tylko suplement, da ci
coś tylko przy odpowiedniej ilości ruchu i diecie, inaczej na cuda nie
licz.

Więcej tu: http://www.rozanski.henryk.gower.pl/carnitine.htm

No i nie wiem czy kupowanie takich rzeczy na allegro to najlepsze wyjście
:S

--
Jarosław "sztywny" Rzeszótko
sztywny(at)epf.pl // sztywny(at)gmail.com

3. Data: 2005-09-23 09:41:35

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rokes" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Prosze o pare opinii , dziekuje serdecznie i pozdrawiam

IMO takie tam cukierki ani nie zaszkodzi ani specjalnie nie pomoze:)

Zreszta od samego jedzenia karnityny sie nie chudnie nalezy dodac
do tego sporo cwiczen, bo karnityna skraca tylko czas potrzebny by
zaczela sie spalac tkanka tluszczowa. Normalnie organizm zaczyna
korzystac z rezerw tluszczowych po 30min wysilku - karnityna skraca
ten czas. Na jednych dziala lepiej na innych gorzej, ale to i tak IMO
bardziej dzialanie psychologiczne. Szkoda pieniedzy, lepiej
zainteresowac sie ECA jak chcemy efektow.
--
gg

4. Data: 2005-09-24 06:40:41

Od: "bolszoj" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2005-09-24 08:12:22

Od: "tHe mRuWa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bolszoj" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

> A co to jest ECA moze ktos wyjasni ?

ECA, czyli efedryna, cofeina, aspiryna pozatym
UZYJ GOOGLE, bo chyba wszystko o tym zostalo juz napisane
chocby taki watek na preclu http://tinyurl.com/9hcks i cytat z niego

"L Karnityna poprawia ogolna wydolnosc i dziala oslonowo na serce - jesli
chodzi o odchudzanie to pelni pomocnicza role - wymaga dosyc duzych dawek ok
1 -1,5g dziennie w zaleznosci od masy ciala.
A jesli chodzi o redukcje masy tluszczowej to tylko ECA Stack i ewentualnie
Thermo Fat Burnery, ECA ma udokumentowana skutecznosc ale... ale trzeba miec
mocne serce i raczej nie byc wysokocisnieniowcem - w Poslce efedryna
wlasciwe dostepna jest bez wiekszych klopotow jedynie w postaci - tabletki
tussipect, kofeina - koffex, aspiryna moze byc zastapiona wywarem z kory
wierzby."

Jest tez cos takiego jak naturalna ECA - w pelni bezpieczne, ale mniej
skuteczne.
--
gg

6. Data: 2005-09-25 06:25:31

Od: "bolszoj" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --
> gg
> bardzo dziękuje, przepraszam ale czytam grupy od paru dni 3majcie sie

kłujący ból głowy
Pare fajnych książek medycznych.
problemy z cera:(((
USG tarczycy i co dalej?