problemy z cera:(((

1. Data: 2005-09-22 20:34:12

Temat: problemy z cera:(((
Od: "ola" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
od marca lecze sie u różnych dermatologow ale bez większego rezultatu
(tetralysal, tetracyklina w końskiej dawce 6 dziennie a potem 3 dziennie
oraz oczywiscie miejscowe chyba juz wszystkie z rynku:( Ostatnio dostalam
tez Diane 35 ale odstawilam ja po 3 tabletkach bo bardzo zle sie czulam.
Zaden z dermatologow nie zasugerowal badan hormolnaych chodzi mi glównie o
testosteron a mysle ze moze w tym tkwi problem. Chce zrobic takie badania na
własna reke ile musze odczekac po tych 3 tabletkach diany?i w jakie dni
cyklu robic te badania?

Bardzo prosze o odpowiedz bo jestem juz bliska depresji...
z gory dziekuje przed proba samobojcza;)
Ola

2. Data: 2005-09-23 10:26:04

Temat: Re: problemy z cera:(((
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"ola" <o...@p...onet.pl> napisał(a)
wnews:dgv4fu$ouo$1@news.onet.pl:

> Bardzo prosze o odpowiedz bo jestem juz bliska depresji...
> z gory dziekuje przed proba samobojcza;)

Moze zmien dermatologa?

--
Pozdr. Hektor

3. Data: 2005-09-23 17:15:26