Mam do oddania leki

1. Data: 2005-09-22 18:30:33

Temat: Mam do oddania leki
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takie leki:
Molsidomina prolongatum data waznosci 2006 *09 4 opakowania
Metoclopramidum 03-2008 trzy op
Mono (MACK)Depon 12*2008 3 op
Metazydyna 01-2007 1 op
Polfenon 08-2007 2 op
Moj tata kupil sobie ale zdazyl polknac kilka i okazalo sie ze ma brac
calkiem inne,niektore sa noweczki (troche maja zgniecione pudelka bo
scisnely mi sie w torbie).
Jesli nikt ni epotrzebuje to moze wiecie gdzie mozna oddac aby ktos z nich
skorzystal,wiem ze jest jakis kosciol w Wawie gdzie zbiera sie wlasnie leki.

Magda

2. Data: 2005-09-22 19:04:42

Temat: Re: Mam do oddania leki
Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Jesli nikt ni epotrzebuje to moze wiecie gdzie mozna oddac aby ktos z nich
> skorzystal,wiem ze jest jakis kosciol w Wawie gdzie zbiera sie wlasnie
> leki.

Chyba nie można nikomu przekazywać otwartych opakowań z lekami do
stosowania. Może dojść do pomyłki.

3. Data: 2005-09-22 19:08:05

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka napisał(a):
> Takie leki:
[ciach]

W Polsce jest chyba zabroniony obrót pozaapteczny lekami na receptę.
Oddasz je komuś i być może będzie to niewłaściwa osoba, którą potem
będziesz miała na sumieniu. Leki, które podałaś, są bardzo niebezpieczne
i bardzo łatwo można przy ich pomocy "zejść".

--
best regards,
scream (at)w.pl

4. Data: 2005-09-22 19:44:21

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> będziesz miała na sumieniu. Leki, które podałaś, są bardzo niebezpieczne
> i bardzo łatwo można przy ich pomocy "zejść".

Z tego co wiem to sa leki na przewlekla chorobe serca wiec myslalam ze moze
trafia do kogos kto np ma wypisana recepte na takie no ale jest okazja aby
miec je za darmo wiec skorzysta.Nie wydaje mi sie aby ktos byl tak bezmyslny
i leczyl sie sam.Poza tym tak jak pisalam mam kilka opakowan wiec wiekszosc
sa noweczki.
No ale juz sie dowiedzialam ze jest takie miejsce gdzie mozna oddac
lekarstwa i trafia w rece potrzebujacych ludzi pod bacznym okiem lekarza.

Magda

5. Data: 2005-09-22 19:46:26

Od: "SwietY" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytelnik :dgut77$698$...@n...onet.pl, wystukal:

> Jesli nikt ni epotrzebuje to moze wiecie gdzie mozna oddac aby ktos z
> nich skorzystal,wiem ze jest jakis kosciol w Wawie gdzie zbiera sie
> wlasnie leki.

najlepiej zanies do szpitala

--
Krystian

6. Data: 2005-09-22 20:17:03

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrówka napisał(a):
> [...]
> miec je za darmo wiec skorzysta.Nie wydaje mi sie aby ktos byl tak bezmyslny

Tu nie chodzi o leczenie się samemu. Masz w rękach zestaw, który potrafi
spowodować zgon i to w dość krótkim czasie. Oddając te leki przypadkowej
osobie, nie wiesz czy nie przyczynisz się do czyjejś śmierci.

--
best regards,
scream (at)w.pl

7. Data: 2005-09-22 20:27:40

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu nie chodzi o leczenie się samemu. Masz w rękach zestaw, który potrafi
> spowodować zgon i to w dość krótkim czasie. Oddając te leki przypadkowej
> osobie, nie wiesz czy nie przyczynisz się do czyjejś śmierci.

Ok,rozumiem.

Magda

8. Data: 2005-09-22 21:32:50

Od: "Krzysiek Supera" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Moj tata kupil sobie ale zdazyl polknac kilka i okazalo sie ze ma brac
> calkiem inne,niektore sa noweczki (troche maja zgniecione pudelka bo

Kiedyś na p.r.w. ktoś podawał taki namiar
http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.warszawa
/msg/5d782ca0f3123624?dmode=source&hl=pl

----
Rakowiecka 61, Jezuici - jest tam grupa charytatywna, prowadząca między
innymi rozdawanie odzieży i własnie lekarstw przekazywanych przez osoby
prywatne i firmy (leki wydają wolontariusze - lekarze i farmaceuci, więc
jest gwarancja, że będą sensownie stosowane).

namiary: Apteka darów Stowarzyszenie "Lekarze Nadziei"

przyjmowanie i wydawanie leków:wtorki w godz. 1100 ÷ 1400,piątki w godz.
1400 ÷ 1700 w Domu Parafialnym (Dom Parafialny jest po prawej od
Sanktuarium; po wejściu po schodkach w dół i gdzieś tam są te pomieszczenia)

kontakt:Maria Chruściel tel: 831 - 90 - 36

pozdrawiam i mam nadzieję, że na coś się informacja przyda

kami

----
Mam nadzieję, że się przyda i że jest aktualne

pozdrawiam

Krzysiek Supera
www.warszawazaoknem.prv.pl

9. Data: 2005-09-23 05:53:05

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek Supera" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> kontakt:Maria Chruściel tel: 831 - 90 - 36
>
> pozdrawiam i mam nadzieję, że na coś się informacja przyda

Wielkie dzięki,bardzo sie przyda :)

Pozdrawiam.Magda

10. Data: 2005-09-23 19:22:45

Od: "Malgorzata K." <j...@u...to.z.tego.adresu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli nikt ni epotrzebuje to moze wiecie gdzie mozna oddac aby ktos z nich
> skorzystal,wiem ze jest jakis kosciol w Wawie gdzie zbiera sie wlasnie
leki.

Pamietam, ze ja po swoim sp. Tacie oddalam do hospicjum onkologicznego.
Wiec raczej tam byl nadzor nad ich dawkowaniem.

Malgorzata

Usunięcie cysty na wątrobie
małe pytanie: antybiotyk+osłona
OT Gdzie mozna znalezc nazwy narzedzi chirurgicznych
w co się ubrać
Analiza wyników - spermiogram