Re: Mam do oddania leki

From: "Krzysiek Supera" <x...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.regionalne.warszawa,pl.sci.medycyna
Subject: Re: Mam do oddania leki
Date: Thu, 22 Sep 2005 23:32:50 +0200
Sender: x...@p...onet.pl@nat-mo4.aster.pl

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
news:dgut77$698$1@news.onet.pl...

> Moj tata kupil sobie ale zdazyl polknac kilka i okazalo sie ze ma brac
> calkiem inne,niektore sa noweczki (troche maja zgniecione pudelka bo

Kiedyś na p.r.w. ktoś podawał taki namiar
http://groups.google.pl/group/pl.regionalne.warszawa
/msg/5d782ca0f3123624?dmode=source&hl=pl

----
Rakowiecka 61, Jezuici - jest tam grupa charytatywna, prowadząca między
innymi rozdawanie odzieży i własnie lekarstw przekazywanych przez osoby
prywatne i firmy (leki wydają wolontariusze - lekarze i farmaceuci, więc
jest gwarancja, że będą sensownie stosowane).

namiary: Apteka darów Stowarzyszenie "Lekarze Nadziei"

przyjmowanie i wydawanie leków:wtorki w godz. 1100 ÷ 1400,piątki w godz.
1400 ÷ 1700 w Domu Parafialnym (Dom Parafialny jest po prawej od
Sanktuarium; po wejściu po schodkach w dół i gdzieś tam są te pomieszczenia)

kontakt:Maria Chruściel tel: 831 - 90 - 36

pozdrawiam i mam nadzieję, że na coś się informacja przyda

kami

----
Mam nadzieję, że się przyda i że jest aktualne

pozdrawiam

Krzysiek Supera
www.warszawazaoknem.prv.pl