kłujący ból głowy

1. Data: 2005-09-22 22:26:10

Temat: kłujący ból głowy
Od: "michu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

od rana mam dziwną przypadłość - co trochę mam wrażenie jakby mi
ktoś wbijał igłę z prawej strony głowy tak z 5 cm nad uchem, ból
promieniuje na całą prawą stronę głowy. Teraz mam to już co chwilę
(co kilkanaście sekund) wcześniej w dzień co kilka minut.
Co to kurde może być? Miewałem takie coś już wczesniej, ale zawsze
to były jednorazowe zdażenia, a nie jak dziś przez cały dzień co
chwilę.
michu

2. Data: 2005-09-22 22:28:28

Temat: Re: kłujący ból głowy
Od: "michu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomniałem dodać że jak w tym miejscu skąd ten bół promieniuje (5
cm nad prawym uchem) nacisnę albo stuknę palcem, to się też ten
ból pojawia
michu

3. Data: 2005-09-22 22:52:21

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 23 Sep 2005 00:26:10 +0200, *michu* <news:dgvb1v$eug$1@inews.gazeta.pl>
napisał(a):

> [...]
> Co to kurde może być? Miewałem takie coś już wczesniej, ale zawsze
> to były jednorazowe zdażenia, a nie jak dziś przez cały dzień co

Zawiało Cię gdzieś. W przeciagu przebywałeś.
Czasami polopiryna, albo paracetamol może złagodzić. To zależy od organizmu.

--
Kaja

4. Data: 2005-09-23 10:00:29

Od: "michu" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> wklepał

> Zawiało Cię gdzieś. W przeciagu przebywałeś.
> Czasami polopiryna, albo paracetamol może złagodzić. To zależy
> od organizmu.

thx
Kurcze dziś dalej mam to samo, do tego to miejsce na głowie skąd
ból pochodzi jest cieplejsze niż miejsce symetryczne do niego na
lewej połowie głowy.
A co do zawiania, nie chodziłem ostatnio po dworze z mokrą głową,
ciepło jest, nie stałem nigdzie na wierze albo przeciągu. Mogą być
jakieś inne przyczyny takiego bólu?
Nie wiesz ile to może trwać?
michu

5. Data: 2005-09-24 16:21:42

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 23 Sep 2005 12:00:29 +0200, *michu* <news:dh0jnp$5tl$1@inews.gazeta.pl>
napisał(a):

> [...]
> A co do zawiania, nie chodziłem ostatnio po dworze z mokrą głową,
> ciepło jest, nie stałem nigdzie na wierze albo przeciągu. Mogą być

Nie wiem. U mnie to by długo trwało.

--
Kaja

Pare fajnych książek medycznych.