Jakie tablety na alergie ???

11. Data: 2002-05-08 20:20:33

Temat: Re: Jakie tablety na alergie ???
Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Csirke"
<c...@u...to.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:ab9d4j$iao$1@news.tpi.pl...

> Slyszalam, ze Zyrtec jest jedynym srodkiem bez
sterydow. Ile w tym prawdy?

I cetryzyna i loratadyna nie sa sterydami. Chyba
chodzi o budesonid

Sark

12. Data: 2002-05-09 09:18:35

Od: "Kulka" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

To czy dany lek na alergię działa nasennie czy nie zależy od indywidualnych
predyspozycji. Trzeba próbować.Claritine podobno ma najmniejsze działanie
nasenne, ale znam osoby, które po niej śpią ;) Najwygodniej jest zażywać te
tabletki wieczorem.
k.

13. Data: 2002-05-09 10:04:10

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Inna sprawa że wszystkie obecne leki i te oparte
> na cetryzynie jak i loratadynie (teraz, po okresie
> ochronnym dla oryginały powstaje wiele generyków o
> roznych nazwach hamdlowych ale patrz na skład
> chmiczny !) są za słabe i przereklamowane.
> Sam nusisz sprawdzić który na ciebie lepiej
> dziala.

Polecam Clemastinum, mi pomaga bardziej niz Cleratine i Zyrtec.
Poza tym przydaja sie krople do przemywania oczu np.
Sulfacetamidum czy jakos tak (takie jednorazowki).

BTW Jaki jest UJEMNY wplyw dlugiego brania antyalergikow?

K-D

14. Data: 2002-05-09 15:51:26

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości

> Polecam Clemastinum, mi pomaga bardziej niz
Cleratine i Zyrtec.

No ale te skutki uboczne

///Ostrzeżenie Pacjenci cierpiący na powiększenie
stercza, utrudnienia w oddawaniu moczu, obstrukcję
oraz chorobliwe zwiotczenie mięśni (miastenia
gravis) powinni powiadomić o tym lekarza przed
rozpoczęciem kuracji Clemastiną.
Nie należy spożywać alkoholu w trakcie leczenia,
ponieważ alkohol wzmaga działanie preparatu.
W trakcie długotrwałego leczenia używanie szkieł
kontaktowych może być utrudnione, ponieważ
preparat zmniejsza produkcję gruczołów łzowych.
Lek upośledza sprawność psychofizyczną, dlatego
też nie wolno prowadzić pojazdów mechanicznych ani
wykonywać czynności precyzyjnych w trakcie
stosowania preparatu. Oczekiwany skutek leczenia
może ulec zmianie, jeśli preparat stosuje się
jednocześnie z innymi lekami. Należy poradzić się
lekarza w razie zamiaru stosowania innych leków
jednocześnie z Clemastiną.
Działania niepożądane 1/100- Zmęczenie. Ospałość,
szczególnie na początku kuracji.
1/1000- Zawroty głowy, ból głowy, mdłości. W
czasie długotrwałej kuracji może pojawić się
suchość jamy ustnej, dlatego niezbędna jest
dokładna higiena zębów.
<1/1000- Stany podniecenia, szczególnie u dzieci.
Bóle brzucha, zaparcie.////

Sark

15. Data: 2002-05-09 18:20:54

Temat: Odp: Jakie tablety na alergie ???
Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kulka <k...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:abderu$74g$...@n...tpi.pl...
> To czy dany lek na alergię działa nasennie czy nie zależy od
indywidualnych
> predyspozycji. Trzeba próbować.Claritine podobno ma najmniejsze działanie
> nasenne, ale znam osoby, które po niej śpią ;)

ja do tej pory nigdy nie mialem problemow z zyrtekiem a biore go juz chyba 5
sezon. w tym roku zrobil mi niemila niespodzianke. nie mam pojecia jak to
sie stalo ze zaczal mnie usypiac. na zdrowy rozsadek powinienem go zaczac
tolerowac ?

Najwygodniej jest zażywać te
> tabletki wieczorem.

pomysl byby dobry, gdyby nie fakt ze dzialaja okolo 10 godzin :(
pozdro
mckwack

16. Data: 2002-05-09 18:29:03

Od: "margaretka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Claritine - w przeciwnieństwie do Zyrtec'a -
> usypia i dziala o wiele krócej (jest o wiele
> slabszy, nie ma 24 godzinnego cyklu dzialania,
> kończy sie gdzieś po 15-18 godzinach, no i jest
> znacząco droższy)

Polecam rozmowę z profesorem Pierożyńskim, profesorem Matysiakiem lub innym
autorytetem w dziedzinie leczenia alergii. Akurat to co napisałeś o
Zyrtec'u i Claritine jest nieprawdą. W podanej przez Ciebie informacji
wszystko powinno być na odwrót. To Zyrtec wykazuje działanie sedatywne, a
przy okazji też u wielu osób powoduje tycie. Jeśli chodzi o czas działania,
to Loratydyna działa dłużej niż Cytyryzyna (Zyrtec).
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

17. Data: 2002-05-09 18:40:33

Od: "McKwack" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> Claritine - w przeciwnieństwie do Zyrtec'a -
> usypia i dziala o wiele krócej (jest o wiele
> slabszy, nie ma 24 godzinnego cyklu dzialania,

pharmindex podaje dokladnie na odwrot. a z wlasnego doswiadczenia z
zyrtekiem wiem ze rzeczywiscie moze dzialac niezwykle usypiajaco ( w co
nigdy wczesniej nie wierzylem, bo tak na mnie przez lata nie dzialal ). od
kilku dni uzywam claritine i nie mam tego typu klopotow. nie wydaje mi sie
rowniez zeby byl slabszy, ale o tym sie chyba dopiero przekonam.

> Inna sprawa że wszystkie obecne leki i te oparte
> na cetryzynie jak i loratadynie są za słabe

co wiec polacasz?

> Sark
mckwack

18. Data: 2002-05-09 18:45:28

Od: "Olga R." <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry i nie drogi jest nowy lek KRKi - Letizen kosztuje ok. 6 zl za 7
tabletek i nie chce sie po nim spac

Pozdrawiam

Olga

Użytkownik Negatyw <n...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ab7unk$eh$...@n...tpi.pl...
> Hi!
> Co polecacie na alergie - bez koniecznosci biegania za recepta ????
> Zawsze zazywalem ZYRTEC, ale bez recepty daja tylko 7 czy 8 sztuk w opak.
za

19. Data: 2002-05-09 18:46:38

Od: "Olga R." <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Loratydyna jest mniej skuteczna niz cytyryzyna, leki z cytyryzyna sa lekami
III generacji.

Pozdrawiam
Olga

Użytkownik McKwack <m...@n...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ab8lqv$rb5$...@n...onet.pl...

20. Data: 2002-05-09 19:40:50

Od: "margaretka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga R." <o...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> Loratydyna jest mniej skuteczna niz cytyryzyna, leki z cytyryzyna sa
lekami
> III generacji.

Gratuluję niewiedzy. Jeżeli chodzi o Cytyryzynę i Loratadynę są to akurat
antyhistaminiki drugiej generacji, z tym, że loratydyna jest trochę
"świeższa".
Co do skuteczności - są akurat porównywalne, ale ze wskazaniem na
loratadynę (opinia autorytetów medycznych). Chociażby ze względu na to, ze
nie powoduje sedacji (po polsku nie powoduje senności) oraz tycia, ba, nie
wykazuje interakcji z alkoholem. Oczywiście trzeba jeszcze podejść do sprawy
osobniczo.W jednym przypadku lepiej zadziała cytyryzana natomiast w innym
skuteczniejsza okaże się loratadyna. To tak jak z chłopami, "jeden woli
synową, drugi teściową a trzeci obydwie". ;o)
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

badanie przepływu żył
Moczany bezpostaciowe.
Łacina-tłumaczenie