Re: Jakie testy alergiczne zrobić?

Data: 2009-12-18 10:32:00
Temat: Re: Jakie testy alergiczne zrobić?
Od: Jarosław Kazimierz Grzyb <g...@o...pl>

"Papa Smurpfs" <P...@z...hujami.za.lasami> wrote in message
news:hgdfot$c6r$2@atlantis.news.neostrada.pl...

> wybacz, ale szukanie wszędzie na siłe alergii nie ma sensu, ciekawe
> dlaczego
> nie szuka czegoś innego?:O)
> ano dlatego że za alergie ma smarowane pod stołem na wakacje w afryce od
> koncernów farmaceutycznych:O(

> znm, to skutki działania wszelkiej maści lekuf aplikowanych do nosa,
> przepisywanych celowo w celu zaszkodzenia a potem leczenia, w myśl zasady:
> stwórz problem a chory sam przybiegnie do ciebie błagając o operację:O(
>
> jak ty znasz jakiś inny powód to podpowiedz, to zainteresowany zgłosi się
> do
> [...]

Chorych nigdy nie zabraknie i nie trzeba ich sobie "tworzyć" (choćby
dlatego, że lekarz straciłby pracę a więc i sposób na utrzymanie siebie, bo
takie praktyki są nielegalne). Równie dobrze wg Twojego toku myślenia w
McDonaldzie na pewno po tajemnie dosypują uzależnającego narkotyku do
jedzenia, żeby ludzie wrócili do nich, zamawiali więcej...

Coś więcej? Może to skłonność genetyczna.

--
Jarosław K. Grzyb
http://user-maat-re.blogspot.com/