Jakie urządzenia do zabudowy?

21. Data: 2010-08-10 10:24:28

Temat: Re: Jakie urządzenia do zabudowy?
Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:i3r7h0$uvr$1@news.onet.pl...

> I tutaj się mylisz. Idź do sklepu i stań obok podobnych lodówek róznych
> producentów. Te niby najdroższe i najlepsze mają stylistykę rodem z
> Polaru. Do tego dochodzi sposób oświetlenia, objętości wnętrza,
> rozmieszczenia półek, wyposażenia dodatkowego, nowinek technicznych.
> To samo możesz powiedzieć o dowolnym produkcie - ma działać a nie
> wyglądać, ale to nie jest prawda. Dlaczego twoje auto nie wygląda jak
> karton po lodówce? Dlaczego nawet komputery mają teraz atrakcyjne obudowy
> zamiast takich siermiężnych sprzed lat?

Nie neguje tego co piszesz- wszystko zalezy od uzytkownika. Dla mnie np
sprzęt/ auto itp to urzadzenia majace działaći spełniac w tym zakresie moje
wymagania. Ich wygląd ma dla mnie najmniejsze znaczenie, ja patrze na
parametry, funkcjonalność i cene. Mam juz np dwa auta w kolorze czerwonym.
Czerwone z jakiś powodów maja niższa cene kolor auta dla mnie bez znaczenia
więc kupiłem czerwone. Myślę że funkcjonalnośc mają dokładnie taka sama jak
srebrne czy grafitowe;))
Co do lodówek np to zgadzam sie z Toba w kwestii sposobu oświetlenia,
objętości wnętrza, rozmieszczenia półek, wyposażenia dodatkowego, nowinek
technicznych.
To jest tzw funkcjonmalnośc i ma duże znaczenie przy wyborze. Marka dla mnie
w sumie bez znaczenia w dzisiejszych czasach.

Krzysiek

22. Data: 2010-08-10 11:13:54

Od: "na102" <g...@P...FM> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:i3r8qv$2ri$1@news.onet.pl...

> Zwykle lodówka do zabudowy zajmuje więcej miejsca niż wolnostojąca o
> takich samych parametrach objętości wnętrza lub patrząc inaczej - mając
> takie same wymiary lodówka wolnostojąca może mieć więszą objętość i
> funkcjonalność (zależy to jeszcze od szczegółowego rozplanowania mebli i
> obudów w kuchni), stosowanie dodatkowej obudowy jest droższe, w przypadku
> poważnej awarii lodówki może sie okazać, że na jej miejsce nie wstawimy
> nowej bo nie ma takich już w produkcji (specyficzne wymiary) lub wybór
> takich lodówek jest ograniczony.
Zauważ że producenci trzymają się pewnych wymiarów standardowych jeżeli na
wysokość lodówki robisz odpowiedni luz to nie ma problemy z dostaniem
zamiennika co do szerokości to różnica wynosi w stosunku do tradycyjnej max
7cm i raczej nie jest istotna ,wymieniłeś wady ale podstawową zaleta
zabudowy jest wygląd zewnętrzny i przy zakupie Twa decyzja skupia sie na
jednym warunku czyli na tym by była jakościowa dobra a nie na tym by
wygląd pasował do kuchni

> To jest raczej rozwiązanie dla desperatów i też dotyczy bardzo wąskiej
> grupy lodówek i pozbawia ich dodatkowych zalet typu łatwe dojście do
> kostkarki czy dodatkowych drzwiczek w drzwiach. Sam wybór lodówek tego
> typu w Polsce nie jest zbyt duży, bo głównie Samsung oferuje duży wybór
> modeli, ale nie ma do zabudowy. A tych do zabudowy to ile widziałeś? Ze
> trzy?
Nie wiem czy dla desperatów raczej dla zamożnych ludzi bo koszty są duże ale
nie bede dyskutował na ten temat bo jedni maja kase inni nie i w wypadku
takiej lodówki kompatybilność z innymi modelami jest pomijalna bo dla takich
ludzi dorobienie nawet nowych frontów to żaden wydatek.Przy tym modelu
który robiłem dostęp do kostkarki był taki sam jak przy normalnej .Co do
modeli lodówek to nie wiem ile ,u nas w kraju napewno za mało nawet nie wiem
czy są w ofertach na nasz kraj ale to nie problem w dzisiejszych czasach,
duża ilość zamożnych klientów sprowadza sprzet z zagranicy ( a mnie krew
zalewa bo musze szukać informacji o modelach które na nasz rynek wogóle nie
wchodzą)i to nie ze względu na cene ale na swoje wymagania albo własne
widzimisie.

23. Data: 2010-08-10 11:32:27

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wysokość lodówki robisz odpowiedni luz to nie ma problemy z dostaniem
> zamiennika co do szerokości to różnica wynosi w stosunku do tradycyjnej

Oj, nie zawsze, nie zawsze. Właśnie byłem niedawno w mieszkaniu z zabudowana
lodówką i pojawił sie problem z jej wymianą.

,wymieniłeś wady ale podstawową zaleta
> zabudowy jest wygląd zewnętrzny i przy zakupie Twa decyzja skupia sie na
> jednym warunku czyli na tym by była jakościowa dobra a nie na tym by
> wygląd pasował do kuchni

Czy to jest bezprzecznie zaleta? Czy współczesne lodówki tak źle wyglądają?

> [...]
> wypadku takiej lodówki kompatybilność z innymi modelami jest pomijalna bo
> dla takich ludzi dorobienie nawet nowych frontów to żaden wydatek.

Tak, tak, na pewno po kilku latach dorobisz takie same fronty. Już to widzę.
Potem sie okazuje że za cholerę nie dobierzesz odcienia.

Przy tym modelu
> który robiłem dostęp do kostkarki był taki sam jak przy normalnej .

Czyli to co napisałeś wyżej o ukryciu lodówki nie do końca jest prawdą, bo
jednak od razu widać jej elementy.

> [...]
> mnie krew zalewa bo musze szukać informacji o modelach które na nasz
> rynek wogóle nie wchodzą)i to nie ze względu na cene ale na swoje

Co to znaczy zamożny klient? Taki co kupuje lodówkę za 10-15 kzł? Czy taki
co nie ma w ogóle kuchni w swojej częsci budynku i ma w nosie jak wygląda
lodówka, bo on nawet nie wchodzi w te rejony budynku, bo tylko służba sie
tym zajmuje?
Te przyzwyczajenia to raczej dotyczą głównie obcokrajowców lub powracających
najczęściej zza oceanu i uważają, że w Europie nie ma dobrego sprzętu. Wcale
to nie oznacza, że mają rację, a narażają się na kłopoty w przypadku
dowolnej usterki. Ale to nie jest mój problem, można kupic również kuchnie
sygnowaną przez Ferrari za setki tysięcy złotych i tym sposobem odbiegamy od
tematu.

24. Data: 2010-08-10 12:16:00

Od: "na102" <g...@P...FM> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:i3rdcf$ffo$1@news.onet.pl...

> Czy to jest bezprzecznie zaleta? Czy współczesne lodówki tak źle
> wyglądają?

dla wielu nie do przyjęcia

> Tak, tak, na pewno po kilku latach dorobisz takie same fronty. Już to
> widzę. Potem sie okazuje że za cholerę nie dobierzesz odcienia.
w domowych warunkach napewno nie :)Ale dla firmy która wypuszcza meble za
ciężką kase to nie problem,akurat to mój fach więc możesz mi wierzyć na
słowo
> Przy tym modelu
>
> Czyli to co napisałeś wyżej o ukryciu lodówki nie do końca jest prawdą, bo
> jednak od razu widać jej elementy.
Nikt nie pisał o chowaniu lodówki żeby nikt jej nie znalazł ,piekarnik
,ekspres do kawy,mikrofala tez jest widoczna ale te elementy mają swoją
estetykę .Jak komuś przeszkadza widok kostkarki to kupuje z wewnętrzną.

> [...]
> lodówka, bo on nawet nie wchodzi w te rejony budynku, bo tylko służba sie
Co do tych ostatnich to jako ciekawostke powiem Ci znam takich ale każdy z
nich miał w swej części budynkunku wypasioną kuchnie na pokaz ktora służyła
tylko do trzymania napoji w lodówce i ewentualnego zaparzenia kawy w
ekspresie,ot takie odchyły :)

> [...]
> kłopoty w przypadku dowolnej usterki. Ale to nie jest mój problem, można
> kupic również kuchnie sygnowaną przez Ferrari za setki tysięcy złotych i
no odbiegnięcie, ale to ty napisałeś "Zabuduj side by side z kostkarką."
więc odpisałem że idzie.
EOT

25. Data: 2010-08-10 16:58:24

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kris" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marek P." <q...@a...pl> napisał w wiadomości

> Też nie wiem co ładnego/brzydkiego może być w sprzęcie agd. Ten ma działac
> i tyle.
> Z druguiej strony tez nie ma senu przepłacac za nalepke Boscha Siemensa
> itp.
> Wielokrotnie sie przekonałem że rzeczy mniej znanych firm maja
> porównywalna funkcjonalność przy sporo nizszej cenie.

Owszem. Ale konsekwencją zepsucia się lodówki jest maks kilkaset zł warta
zepsuta żywność. Za to koszt zalania mieszkania przez pralkę to niekiedy
kilkadziesiąt tysięcy zł.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

26. Data: 2010-08-10 16:59:31

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Polaru. Do tego dochodzi sposób oświetlenia, objętości wnętrza,
> rozmieszczenia półek, wyposażenia dodatkowego, nowinek technicznych.

Te nowości to mydlenie oczu i bzdura. Dwa agregaty, strefy, bezedury..

> [...]
> wyglądać, ale to nie jest prawda. Dlaczego twoje auto nie wygląda jak
> karton po lodówce? Dlaczego nawet komputery mają teraz atrakcyjne obudowy

Atrakcyjne??? Brzydkie i przekombinowane jak cygańska willa.

27. Data: 2010-08-10 17:01:45

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:i3rdcf$ffo$1@news.onet.pl...
> Tak, tak, na pewno po kilku latach dorobisz takie same fronty. Już to
> widzę. Potem sie okazuje że za cholerę nie dobierzesz odcienia.

IKEA

> Czyli to co napisałeś wyżej o ukryciu lodówki nie do końca jest prawdą, bo
> jednak od razu widać jej elementy.

Po co mi kostkarka? Fanaberie.

28. Data: 2010-08-10 17:36:01

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Te nowości to mydlenie oczu i bzdura. Dwa agregaty, strefy, bezedury..

A widzisz, mylisz się. Jednak to działa. Mam bezpośrednie porównanie dwóch
lodówek tego samego producenta i widać różnicę w świeżości warzyw czy też
ograniczenie pojawiania się pleśni jak coś zapomni się wyrzucić.

29. Data: 2010-08-10 17:36:56

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co mi kostkarka? Fanaberie.

Nie wiem po co ci kostkarka. Ja wiem do czego służy u mnie.

30. Data: 2010-08-10 19:13:41

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:i3pr1b$c39$1@news.onet.pl...

> Mi się wydawało, że kwestia wyglądu to estetyta, a nie praktyczność.

Jak coś jest ładne, to jest to praktyczne bo się lepiej czuję w takim
otoczeniu. Dobre samopoczucie jest bardzo praktyczne.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

NALEWKA...
Re: Wezyki w oplocie stalowym
jaka pralka
ubezpieczenie mieszkania przed skutkami burzy
Cheap A&F t-shirts A&F jeans A&F jacket www.shoestrade.biz