Jakie żelazko

1. Data: 2007-05-08 18:53:16

Temat: Jakie żelazko
Od: Przemek <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej

Planuję zakup żelazka na Dzień Matki i nie mogę się
zdecydować na konkretny model. Dlatego proszę Was
o pomoc.

Interesuje mnie przedział cenowy od 200 zł do 300 zł.

Pozdrawiam majowo, Przemek

2. Data: 2007-05-08 20:35:06

Temat: Re: Jakie żelazko
Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemek wrote:
> [...]
> zdecydować na konkretny model. Dlatego proszę Was
> o pomoc.
>
> Interesuje mnie przedział cenowy od 200 zł do 300 zł.

philipsa ze stopą careeza - cena od 150 - czym droższe tym więcej
bajerów, ceny warto sprawdzić na allegro bo mają do 30% taniej

Jeffrey

3. Data: 2007-05-09 09:43:15

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeffrey napisał(a):
> philipsa ze stopą careeza - cena od 150 - czym droższe tym więcej
> bajerów, ceny warto sprawdzić na allegro bo mają do 30% taniej
Ja nie polecam Philipsa, dożynam już trzecie (trzecie w ciągu ok 10 lat)
i po zasięgnięciu opinii w serwisie, następne na pewno nie będzie
philips - dowiedziałam się, że żelazka tej firmy mają 3 letni okres
życia. U mnie za każdym razem psuje się to samo, dokładnie to o czym
mówił serwisant.

Mój następny typ to jakiś model BRAUNA:
http://www.allegro.pl/search.php?string=%C5%BCelazko
+braun&buy=0&new=0&pay=0&order=pd
agg

4. Data: 2007-05-09 10:03:18

Od: "Aki" <a...@W...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zdecydować na konkretny model. Dlatego proszę Was
> o pomoc.
>
> Interesuje mnie przedział cenowy od 200 zł do 300 zł.

Witam,

Ja polecam Tefala ze stopą ceramiczna. Mamy je od paru dni i zona bardzo
zadowolona:)

pozdrawiam

Arek

5. Data: 2007-05-09 15:47:31

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mamqa <a...@t...pl> napisał(a):

> Ja nie polecam Philipsa, do=BFynam ju=BF trzecie (trzecie w ci=B1gu ok 10=
> lat)=20

O matko, to co ja robię nie tak, że mam Philipsa już z 5 lat - i działa bez
zarzutu? ;-))

Ania

6. Data: 2007-05-10 07:55:56

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):
> O matko, to co ja robię nie tak, że mam Philipsa już z 5 lat - i działa bez
> zarzutu? ;-))
Może nie masz 4 osób do odprasowania ;-)
U mnie za każdym razem żywot żelazka kończył się gdy powstała
nieszczelność - woda zalewała "elektronikę" albo żelazko wywalało
różnicówkę.
Tylko, że ja samą parą prasuję :-)
agg

7. Data: 2007-05-10 10:51:04

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysławie...żelazko na Dzień Matki....wobec powyższych rad jakie
wybrać to chyba nie jest odpowiedni prezent na TO ŚWIĘTO.... pewnie
zaraz wyjdzie, że się nie znam.
Pdr. Mariusz

8. Data: 2007-05-10 14:41:07

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem matką i szlak mnie trafia jak słysze jak sie chce nas uzczęśliwić z
okazji naszych świąt(urodziny , imieniny , pod choinke czy wspomniany Dzień
Matki)żelazkiem , scierką do naczyń czy tym podobnych . Czy nie stac Was na
kupienie dla nas perfum , mleczka do ciała (jak nie wiecie jakie to
sprawdzcie co jest akurat w łazience i się lada chwila skończy)czy
jakiegos prezentu tylko i wyłącznie dla nas.

9. Data: 2007-05-10 16:15:52

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mamqa <a...@t...pl> napisał(a):

> Mo=BFe nie masz 4 os=F3b do odprasowania ;-)

Właśnież tyleż mam ;-)

Może "wina" tkwi w tym, że wlewam do żelazka przegotowaną wodę? Z lekka
odkamienioną, ale nie destylowaną?

Ania

10. Data: 2007-05-10 19:40:33

Od: "Wujek Dobra Rada z kraju Rad" <m...@w...gazeta.stad.pl.to> szukaj wiadomości tego autora