Jakie żelazko

11. Data: 2007-05-11 09:33:53

Temat: Re: Jakie żelazko
Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> Właśnież tyleż mam ;-)
>
> Może "wina" tkwi w tym, że wlewam do żelazka przegotowaną wodę? Z lekka
> odkamienioną, ale nie destylowaną?
A czytałaś w instrukcji, że do żelazek z funkcją odkamieniania NIE
należy lać wody deminarelizowanej (odkamienionej)??
I właśnie stąd problem.
Radzę nie przyznawać się w serwisie (jak Twoje się zepsuje);-)
agg

12. Data: 2007-05-11 10:01:36

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna napisał(a):
> Jestem matką i szlak mnie trafia jak słysze jak sie chce nas uzczęśliwić z
> okazji naszych świąt(urodziny , imieniny , pod choinke czy wspomniany Dzień
> Matki)żelazkiem , scierką do naczyń czy tym podobnych . Czy nie stac Was na
> kupienie dla nas perfum , mleczka do ciała (jak nie wiecie jakie to
> sprawdzcie co jest akurat w łazience i się lada chwila skończy)czy
> jakiegos prezentu tylko i wyłącznie dla nas.
Skieruj te słowa raczej do tych co Ciebie tak niegodziwie obdarowywują.
Może mama Przemka właśnie takiego prezentu oczekuje?
Może stare żelazko nawaliło i marzy o nowym?
Nie mierz swoją mira innych.
Dla mnie perfumy to jeden z bardziej banalnych prezentów, w dodatku
rzadko trafiony - każdy kosmetyk przed kupieniem powinno się wypróbować
na własnej skórze (zapach, alergia, itp)
agg

13. Data: 2007-05-11 12:10:46

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

..jesli marzy o nowym żelazku to może je otrzymać dzisiaj a w DM to
powinna poczuć się wyjątkowo za sprawą swojej pociechy a sposobów na to
jest mnóstwo.
Jeśli jakaś rodzina ma w zwyczaju obadarowywać sie skarpetami, żelazkami
i wszyscy z tego powodu czuja się wyjatkowo to nie wtrącajmy się, ja
tylko zgłosiłem małą sugestie do przemyslenia i nie piszmy więcej bo to
indywidualna sprawa.

Pdr.Mariusz

14. Data: 2007-05-11 20:22:59

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mamqa <a...@t...pl> napisał(a):

> czeremcha napisa=B3(a):

> ? Z lekka=20

> A czyta=B3a=B6 w instrukcji, =BFe do =BFelazek z funkcj=B1 odkamieniania =
> NIE=20
> nale=BFy la=E6 wody deminarelizowanej (odkamienionej)??
> I w=B3a=B6nie st=B1d problem.
> Radz=EA nie przyznawa=E6 si=EA w serwisie (jak Twoje si=EA zepsuje);-)

Ależ właśnie ja NIE MAM problemu z żelazkiem! I nie leję wody
demineralizowanej, a przegotowaną. Nadmiar kamienia zostaje w czajniku ;-)

Ania

Zwrot za wymiane okien
mam działkę i co dalej?!
malowanie ścian