Jakie zielone dla kota?

1. Data: 2005-03-22 10:27:29

Temat: Jakie zielone dla kota?
Od: "tomkar" <tomkar[wywal to]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój kot obgryza mi różne rośliny np: ukorzeniające się patyki winorośli
(gryzie drewno a zielone zjada) oraz kwiaty doniczkowe...
Jakie nasiona roślin (może kiełki) polecicie do wysiania z głównym
przeznaczeniem jako jedzenie dla kota?
Zwykła trawa może być?

tomkar

2. Data: 2005-03-22 10:56:58

Temat: Re: Jakie zielone dla kota?
Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje koty zeżarły mi całego ciperusa, który miał już ponad 1.5 metra
wysokości, dracenę i jeszcze kilka roślin, ale od kiedy wysiewam im trawę
dla kotów - jest spokój...

Zajrzyj na stronę www.cnos-vilmorin.pl - produkt nazywa się po prostu trawa
dla kotów :-)

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński

3. Data: 2005-03-22 10:59:03

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (gryzie drewno a zielone zjada) oraz kwiaty doniczkowe...
> Jakie nasiona roślin (może kiełki) polecicie do wysiania z głównym

W zoologicznym są jakieś specjalnie dobrane nasiona z przeznaczeniem na zielone
dla kota :))[4-5 zł]

Pozdrawiam, Krystyna

4. Data: 2005-03-22 11:02:23

Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomkar" <tomkar[wywal to]@interia.pl> napisał w wiadomości
> Zwykła trawa może być?

Jak najbardziej. Moze byc tez owies. Moj kot ma napady na suszone liście
róż., Tylko tą trawę to warto w kilku doniczkach/ skrzyneczkach, żeby dać
jej czas na regenerację, albo na wypadek ewentualnego przekopania.
pozdrowienia
Ania

5. Data: 2005-03-22 11:04:38

Temat: Re: Jakie zielone dla kota? [OT]
Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zielka napisał(a):

> W zoologicznym są jakieś specjalnie dobrane nasiona z przeznaczeniem na zielone
> dla kota :))[4-5 zł]

Nawet w jakichś Auchan można kupić gotową mieszankę nasion i podłoża.

BTW. Czy ktoś wie czemu nie ma kociego żarcia o smaku myszy tylko
jagnięcina, kaczka, królik? Czy ktoś widział żeby kot polował na króliki?

--
richo

6. Data: 2005-03-22 11:42:13

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl>
[...]
> BTW. Czy ktoś wie czemu nie ma kociego żarcia o smaku myszy tylko
> jagnięcina, kaczka, królik? Czy ktoś widział żeby kot polował na
króliki?

Jadłeś myszy, ze tak autorytarnie to stwierdzasz?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy
---

7. Data: 2005-03-22 11:47:43

Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl> napisał w wiadomości

> BTW. Czy ktoś wie czemu nie ma kociego żarcia o smaku myszy tylko
> jagnięcina, kaczka, królik? Czy ktoś widział żeby kot polował na króliki?

Prędzej na króliki i kaczki (młode) niż na krowy, nie wyobrażam sobie nawet
najmniejszego cielaka upolowanego przez kota (domowego)
;)
pozdrowienia
Ania
PS. A tej kaczki, królika, wątróbki itp. to i tak 4%

8. Data: 2005-03-22 11:49:17

Od: "AnnaF" <annpom1@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> W zoologicznym są jakieś specjalnie dobrane nasiona z przeznaczeniem na
zielone
> dla kota :))[4-5 zł]

tymotka łąkowa

9. Data: 2005-03-22 12:17:23

Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN napisał(a):
> Użytkownik "richo nazca" <n...@n...nospam.com.pl>
> [...]
>
> króliki?
>
> Jadłeś myszy, ze tak autorytarnie to stwierdzasz?
> ;-)

Pytam. Autorytarne pytania? To chyba zbyt subtelne dla mnie ;-)

--
richo

10. Data: 2005-03-22 12:27:51

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (gryzie drewno a zielone zjada) oraz kwiaty doniczkowe...
> Jakie nasiona roślin (może kiełki) polecicie do wysiania z głównym

Owies, owies, owies.
--
Pozdrawiam, Jerzy

Nasiona Cardiocrinum