Jakie zioła w przydaku kamicy żółciowej?

11. Data: 2011-05-18 16:50:56

Temat: Re: Jakie zioła w przydaku kamicy żółciowej?
Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 14:48, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

> Szybciej zadziała nospa. Ale każda ulga jest na krótka metę.
> Środki przeciwbólowe i rozkurczowe maskują tylko objawy choroby.
> Ziółka to się na to piło 200lat temu, kiedy operacja była na żywca i
> niosła większe zagrożenie życia niż sama choroba.

Miałam kamienie odkryte przypadkiem przy UGS robionym z zupełnie
innego powodu.

Internista mówił - zostawić, skoro nie dokuczają, chirurg, jak to
chirurg - ciąć.

Nie dokuczały przez dłuższy czas, ale gdy zaczęły - piłam zioła.

Nie brałam żadnych leków rozkurczowych. Dlaczego? Otóż dla przyczyny,
dla której kamienie powstają. Słabe ruchy robaczkowe pęcherzyka i zbyt
gęsta żółć, nie wypychana z pęcherzyka właśnie przez słabo kurczący
się pęcherzyk. Leki rozkurczowe pomogłyby na chwilę, ale w rezultacie
prowadziłyby do zagęszczania żółci.

Zioła żółciopędne /oczywiście - nie piłam żadnych szatańsko mocnych
mieszanek i nie na okrągło/ zwiększają wydzielanie żółci i poprawiają
wypłukiwanie jej z pęcherzyka.

I tak sobie chodziłam z kamieniami przez następne 10 lat -
zdecydowałam się na operację na własne żądanie. Z pewnych osobistych
względów.

Ania

12. Data: 2011-05-18 17:28:07

Od: "SUB" <S...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Miałam kamienie odkryte przypadkiem przy UGS robionym z zupełnie
> innego powodu.
To tak jak u mnie

> [...]

> Zioła żółciopędne /oczywiście - nie piłam żadnych szatańsko mocnych
> mieszanek i nie na okrągło/ zwiększają wydzielanie żółci i poprawiają
Bardzo Cię proszę, napisz co piłaś.

13. Data: 2011-05-18 23:29:54

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-18 04:15, Iwon(K)a pisze:
> "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message

> wychodzi sie tego samego dnia.

No i super! szkoda, że nie dożyłam do takiej operacji. Ta moja była
strasznym cierpieniem (jak się obudzilam po operacji-w dzień).
Pielęgniarkę opłaciłam dopiero na noc, a w dzień cierpiałam. Nic to, na
drugi dzień okazało się, że jest tu pielęgniarka z mojej rodziny i
miałam bardzo dobrze, tylko, że na drugi dzień ból był już mniejszy, na
noc co prawda dawali zastrzyk z morfiny i było wspaniałe spanko.

--
animka

14. Data: 2011-05-18 23:34:28

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-18 09:12, Maddy pisze:
> Cięcie to cięcie, szwy to szwy, ta technika bardzo przez ostatnie 50 lat
> albo dłużej się nie zmieniła, żeby kiedyś rana pooperacyjna miała być
> taka torturą.

Ja byłam jakieś 20 lat temu. Dokladnie nie pamiętam, nie chce mi się
teraz szukać karty wypisu ze szpitala.

--
animka

15. Data: 2011-05-18 23:35:27

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-18 15:27, SUB pisze:

> Wydawało mi się, że w przypadkach bólu, a bólu brzucha w szczególności,
> stosuje się leki rozkurczowe. Ale może się mylę.
> Wiem, że ziołami nie pozbędę się tego kamienia, ale mogą mi
> przynieść ulgę.

Może proszki Nospa?

--
animka

16. Data: 2011-05-18 23:38:19

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-18 18:50, czeremcha pisze:

> [...]
>
> I tak sobie chodziłam z kamieniami przez następne 10 lat -
> zdecydowałam się na operację na własne żądanie. Z pewnych osobistych

Moja córka jest właśnie teraz już drugi dzień w szpitalu na rozbijaniu
kamieni w woreczku.

--
animka

17. Data: 2011-05-19 04:31:44

Od: "SUB" <S...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja córka jest właśnie teraz już drugi dzień w szpitalu na rozbijaniu kamieni w
woreczku.
Czy ktoś miał rozbijane kamienie w woreczku i może opisać
sam zabieg oraz jego skuteczność?
Czy to się robi tylko laserem czy są jeszcze inne, nowsze metody?

18. Data: 2011-05-19 17:25:14

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 18:28, "SUB" <S...@s...pl> wrote:

> Bardzo Cię proszę, napisz co piłaś.

Gotowe mieszanki - jak cholagoga na przykład.

Ania

19. Data: 2011-05-22 19:47:18

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message

> Gdzie???
> Laparoskopia to jest jednak ingerencja chirurgiczna (jak to ładnie
> określał jeden chirurg "mimo wszystko przez tę małą dziurkę gmeramy
> człowiekowi w jamie brzusznej") z pełną narkozą. Trzeba sie upewnić że nie
> ma powikłań.
>
> No może są lekarze, którzy podejmują takie ryzyko.
> Znam kilka osób po laparoskopii i żadna nie wyszła przed upływem 48 godzin
> po operacji. To nie jest rwanie zęba.

w USA. Ja znam ich cale masy. Wychodza do domu tego samego dnia. Zwykle.

i.

20. Data: 2011-05-22 19:49:46

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja córka jest właśnie teraz już drugi dzień w szpitalu na rozbijaniu
> kamieni w woreczku.

ale po jakiego czorta. I tak jej sie beda dalej robic.

i.

Ciśnienie chyba mnie niedługo rozsadzi
erytrocyty w moczu
Usunięcie tłuszczaka 400zł :(
gluten
Ludzie ! Nie zadawajcie pytań na tym forum!