Ludzie ! Nie zadawajcie pytań na tym forum!

1. Data: 2011-05-14 15:35:02

Temat: Ludzie ! Nie zadawajcie pytań na tym forum!
Od: " Monika" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie , nie zadawajcie pytań na tym forum, bo i tak nikt Wam tutaj
sensownie nie odpowie. Nie wierzycie? Przeczytajcie sobie odpowiedzi na mój
watek "W xxi wieku nie można wyleczyc bezsenności", zobaczycie , co za
idiotyczne dali mi odpowiedzi. Ci , którzy chcą nam udzielac odpowiedzi,
piszą tylko o swoich sprawach i na dodatek wyzywaja sie i kłócą. Uważam , że
to forum powinno się zamknąć, bo nie służy ono nikomu. Kilku ..... tylko sie
na nim wyzywa. Czy jest jakieś forum dla normalnych ludzi, oczekujących
poradY? Kiedyś tutaj wypowiadali sie fajni ludzie! A teraz te "Hieny"
wszystko zniszczyły!

2. Data: 2011-05-14 15:36:51

Temat: Re: Ludzie ! Nie zadawajcie pytań na tym forum!
Od: Kamikaze <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-14 17:35, Monika pisze:
A teraz te "Hieny"
> wszystko zniszczyły!

Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

3. Data: 2011-05-14 15:49:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 May 2011 15:35:02 +0000 (UTC), Monika napisał(a):

> Uważam , że
> to forum powinno się zamknąć

Zamknij.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

4. Data: 2011-05-14 16:03:22

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na nim wyzywa. Czy jest jakieś forum dla normalnych ludzi, oczekujących
> poradY? Kiedyś tutaj wypowiadali sie fajni ludzie! A teraz te "Hieny"

Typowy syndrom niedopchniecia.

5. Data: 2011-05-14 16:42:30

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Maj, 17:35, " Monika" <k...@g...pl> wrote:
> [...]
> na nim wyzywa. Czy jest jakieś forum dla normalnych ludzi, oczekujących
> poradY? Kiedyś tutaj wypowiadali sie fajni ludzie! A teraz te "Hieny"

po pierwsze to nie forua a grupa dyskusyjna.
po drugie,no tak, nic dodac nic ujac, choc ja ujelabym to dosadniej.
tak czy inaczej osobiscie wielu wielu porad szukam i otrzymałam na
http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=3213608 <- w tym przypadku
bezsenność
i faktycznie, nie szukaj tu wiecej porad bo i z fachowcow pozostal
tylko
WOJO I regent od czasu do czasu a i im zapewne zbrzydło przez lata
maglowac te same spiewki zawazywaszy ze maja to na codzien
a tak przy okazji, pozdrawiam nasza ekipe lekarska w liczbie 2
nalezaca tu do gatunku
badz co badz... wymarlego.

6. Data: 2011-05-14 18:25:00

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dla normalnych ludzi, oczekujących poradY? Kiedyś tutaj wypowiadali
> sie fajni ludzie! A teraz te "Hieny" wszystko zniszczyły!

Hej!
To nie jest Forum tylko grupa dyskusyjna, taka normalna, normalnych i
nienormalnych ludzi.
Więcej tu się dowiesz:
http://psychologia.wieszjak.pl/stres-i-relaks/86527,
Jak-walczyc-z-bezsennoscia.html

http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&biw=1438&bih=7
01&q=jak+zwalczyć+bezsenność&oq=Jak+wyleczyć+bezsenn
ość&aq=0s&aqi=g-s1&aql=&gs_sm=c&gs_upl=3638l15306l0l
25l24l1l4l4l0l223l2410l9.7.3&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&
fp=cd1de0e5832a84d8

--
animka

7. Data: 2011-05-14 19:00:04

Od: Arkady <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na nim wyzywa. Czy jest jakieś forum dla normalnych ludzi, oczekujących
> poradY? Kiedyś tutaj wypowiadali sie fajni ludzie! A teraz te "Hieny"

Znajdz sobie faceta ktory cie pozadnie zrucha i bedziesz spala jak
aniolek, czlowiek w wieku produkcyjnym to nie nastolatek i potrzebuje
solidnych impulsow .

Alexsander macedonski podpil pol europy i azji ruchal jak wariat spal
jak aniol glupia pizdo.

8. Data: 2011-05-14 19:14:28

Od: "Yozwig" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Monika" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]

,Jak-walczyc-z-bezsennoscia.html

>Arkady p...@o...eu
>Znajdz sobie faceta ktory cie pozadnie zrucha i bedziesz spala jak

Drodzy Państwo, w zasadzie temat wyglądał jak prowokacja
ale Wasze odpowiedzi w wątku świadczą, że jednak było
w nim dużo racji. Po co tak się sadzicie mądrale? Ludzie
potrzebują pomocy i sa w różnym stanie. Nie kazdy w bamboszach
z kanapką siedzi przy komputerze i sie tu bawi. Wstyd mi za Was.

Jeśli uważacie, że pytanie było głupie zawsze możecie nic nie
napisać albo napisać: "moim zdaniem pytanie jest głupie".

Ludziska, czy Wyście pogłupieli???

Tworzymy jakąś społeczność, ba można się chyba nawet
w złym nastroju odezwać jak do grona znajomych. Po co
taką oborę robicie?

--
Yozwig

--
Yozwig

9. Data: 2011-05-14 19:24:48

Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-14 21:14, Yozwig pisze:
> [...]
>
> Ludziska, czy Wyście pogłupieli???
>
> Tworzymy jakąś społeczność, ba można się chyba nawet
> w złym nastroju odezwać jak do grona znajomych. Po co

"Podkasuj rękawy" i bierz się do roboty lekarzu :-)

--
animka

10. Data: 2011-05-14 19:27:02

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Ludziska, czy Wyście pogłupieli???
>
> Tworzymy jakąś społeczność, ba można się chyba nawet
> w złym nastroju odezwać jak do grona znajomych. Po co

Wlasnie merytorycznie rzecz ujmujac, dopoki szurnieta watkodawczyni nie
wyluzuje i powyzsze odpowiedzi nie wydadza sie jej na tyle normalne,
zeby spokojnie przejsc nad nimi do porzadku dziennego, to scisniete
dupsko nie pozwoli jej raczej zasnac.
Jej wiek typowalbym chyba na 34-37 lat, bo wlasnie wtedy ludzie traca
chwilowo zdolnosc adaptacji do nowych sytuacji i problemow.
Ale dopoki sobie tego nie uswiadomi i nie wyciagnie stosownych wnioskow
to po prostu sama na tym straci.
A spolecznosc jest jak najbardziej w porzo tylko masz chyba jakiesj
problemy z akceptacja swojej rzeczywistosci.

Sól tej i tamtej ziemi...
rak z komórek neuroendokrynnych
Rużnice w obwodzie rąk
Osteoporoza - badania