Jakie zwierzątko?

21. Data: 2009-02-23 15:38:28

Temat: Re: Jakie zwierzątko? OT
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Bozena pisze:

> ....a jak byś siusiał.....:)

to bym spie... przed toba :)

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

22. Data: 2009-02-23 15:45:26

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Bozena pisze:

> Masz ładna pleśń na języku. Długo zbierasz?

plesn zniose, ale twoje moczowe konotacje juz niekoniecznie, pozostane w
szyku odwrot

--
Take Up Thy Stethoscope And Walk

23. Data: 2009-02-24 12:24:18

Temat: Re: Jakie zwierzątko?
Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Bozena pisze:
> Czy wiecie jakie jest najsmutniejsze zwierzątko na świecie?
Oczywiście , że mężczyzna.......:)))

24. Data: 2009-02-24 12:25:34

Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

25. Data: 2009-02-24 13:00:21

Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

26. Data: 2009-02-24 13:10:45

Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

27. Data: 2009-02-24 13:50:49

Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

28. Data: 2009-02-24 13:58:15

Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Bozena <b...@o...eu> tak oto plecie:

> A sobie sama zakupiłaś już?
>
> Qra, karmiąc
czytam ,że posługujesz się nim nie wmawiaj innym to ty masz problem ...

29. Data: 2009-02-24 14:13:01

Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Agnieszka <a...@z...pl> tak oto plecie:

> Sikorki to już z przeżarcia zdychają, a ten troll głodny bardzo.
>
> Qra
...........oj boli ......nie przejmuj sie dłużej pożyjesz...

30. Data: 2009-02-24 14:24:43

Od: Bozena <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Agnieszka <a...@z...pl> tak oto plecie:

> Masz racje Agnieszko, nie mój poziom abstrakcji... ;-)
>
> Qra, Stalker by się przydał
...nikt tu nie gra.....cień czarnobyla ...czste niebo

Miłość jest w Nas
prezent ślubny
Zwi?zek Ateista + Katoliczka
podziałpomiędzyrodzeń stwem