Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)

1. Data: 2007-12-27 19:49:50

Temat: Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)
Od: "AnUbIs" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Będę szukać w możliwie najbardziej okazyjnych cenach sprzętu AGD..
Myślę że pralkę kupię albo elektrolux'a albo Bosh'a ale z większym naciskiem
na Bosh'a bo mam w domu Bosh Maxx i chodzi już bezawaryjnie chyba 8 rok.
Zastanawiałem się nad promocyjną ceną Elektrolux EWF 10679 za 999 zł w
MediaMarkt (jest w elektronicznej gazetce na stronie) ale znowu Bosh
kosztuje tylko 300zł więcej i pobiera 49L wody za miast 54 jak ten
Elektrolux.. tego modelu z gazetki nigdzie nie ma prawie w Internecie,
wyczytałem tylko że jest dosyć głośna.
Którą wybrać ?
Czy brać pod uwagę inne firmy ? podoba mi sie model ARDO który po mimo 6L
pakowności jest bardzo wąski.

Lodówka: chcę kupić coś do max 1500zł czy brać Elektrolux'a czy innej firmy
(wyczytałem trochę negatywnych opinii o Boshach i Amice) ? na jakie
parametry zwracać uwagę ?
zależy mi na najmniejszej bezawaryjności i żeby była klasy A+ i w miarę
cicha.

Zmywarka tak 45-60 wielkość tylko jakiej firmy ? ta ostatnia ma być możliwie
tania do max 1200zł no i dobrze zmywać i się nie psuć :)

2. Data: 2007-12-28 10:56:36

Temat: Re: Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-12-27 20:49, Niejaki/a AnUbIs bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Witam

heh .... AnUbIs licz na cud i na to ze nikt z wiadomej Ci grupy tego nie
zauwazy bo wstyd jak cholera za te powtorki!
;-)

> Lodówka: chcę kupić coś do max 1500zł czy brać Elektrolux'a czy innej firmy

A wracajac do tematu, pewnie pamietasz jak wrzucalem calkiem niedawno
post na wiadomej Ci grupie nt. lodowki i zmywarki?
Stanelo w koncu na zmywarce Bosh-a Bosh SGS 44E18EU (jak na razie jestem
zadowolony - zmywa bez problemu, nawet zaschniete rzeczy bez
namaczania, garnki przy 50st. Jest OK.
Lodowka Samsung RL41HCIS - sama lodówka jest OK, choć wahaliśmy sie
pomiedzy Elektroluxem ENB 39409X, tyle ze w zestawie dostalem
niewlasciwa jedna szuflade w zamrazalce (powinny byc 2 glebsze i jedna
plytsza na samym dole, a ja dostalem jedna glebsza i dwie plytsze i
niestety ta druga plytsza zle chodzi po prowadnicach, nurkuje w dol jak
okret podwodny i blokuje sie, zaczepia o inne szuflady itd.) No i teraz
buja sie z Supportem Samsunga i Sprzedawca (e-janki.pl). Generalnie
Support Samsunga to jedna wielka porazka. Ja im wysylam maila ze mam
problem z ich lodowka RL41HCIS a oni mi odpisuja zebym podal model, ja
im pisze ze mam problem z szuflada a oni mi odpisuja jak regulowac
temperature w chodziarce i zamrazalce! albo odsylaja pustego maila np.
takiego:
> Szanowny Kliencie
> MAREK KUTYŁA
>
> Serdecznie dziękujemy za kontakt.
> W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:
>
> Jeżeli nie otrzymał Pan odpowiedzi na swoje pytania,
> uprzejmie proszę o ponowne ich zadanie.
> Treści które Panu odpisuję,
> zawierają odpowiedzi na pytania.
>

> Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Mam wrazenie ze maja przygotowane iles tam odpowiedzi i jak dostaja
mail-a to jak w Toto-Lotku wybieraja losowo 1 z 99 i odsylaja co
popadnie klientowi.
Nie rozwiazali mojego problemu z ta szuflada i dopiero ja sam wsiadlem w
auto i pojezdzilem po sklepach AGD, posprawdzalem podobne do mojej
lodowki modele, znalazlem nawet jedna taka sama i rozczailem ze dali ma
nie takie szuflady jak trzeba. Jak im napisalem maila i podalem
rozwiazanie problemu to skierowali mnie do Sprzedawcy.
Sprzedawca - od 10 dni czekam na fakture, ktora powinni mi przywiezc
razem ze sprzetem, od 2 dni nie ma reakcji na przypomnienie o fakturze i
zgloszonym problemie z ta cholerna szuflada.
Dobra rozpisalem sie .... na razie tyle, jak sprawa sie "posunie" do
przodu to wrzuce osobny watek z opisem calosci - tak ku potomnosci.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

3. Data: 2007-12-28 11:56:53

Od: "Macius" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

że pralkę kupię

Miele

> Lodówka:

Miele

> Zmywarka tak 45-60 wielkość tylko jakiej firmy?

Miele.

Mam nadzieję że pomogłem.
Dostajesz taki badziew za ile na niego płacisz.

Wszystkie tanie AGD to jedno i to samo, produkcja chiny i tajwan, marka nie
ma znaczenia.

MS

4. Data: 2007-12-28 15:02:40

Od: "Bob" <r...@f...poland> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kosztuje tylko 300zł więcej i pobiera 49L wody za miast 54 jak ten
> Elektrolux.. tego modelu z gazetki nigdzie nie ma prawie w Internecie,
Nie kupuj w MM, tylko poszukaj ceneo albo skapiec albo inne nowe wynalazki.
Tam masz bez promocji to co chcesz po niższych cenach. W MM tanie są
rzeczywiście promocje ale sprzętu sprzed dwóch sezonów, którego nigdzie
inndziej już nie kupisz i nawet nia ma to jak porównać z innymi sklepami.

Pralka:
moze być BOSH, ale raczje z tych droższych modeli, koło 1500. Za tą cene w
ogóle ejst sporo dobrego pszrętuy. ja mam Whirpoola od lat 4 i naprawdę
rewelacja. Dałem za niego ówczas 1,6 kPLN z jakąś końcówką, podczas gdy w MM
kosztowła 2,1 :)
Rodzice mają Boscha i też super. Ale też coś koł 1,6 k kosztował.

Lodówka:
LG albo Samsung.
ALe za 1,5 kPLN będzie ciężko. Dane które podałeś są nawyzej skąpe. Jaki
rozmiarwysokość szerokośc głębokość? Inox? zabudowa?, zamrażalnik?
pojemność?
Ja kupiłem Samsunga Inox kobyłę 2 m za jakieś 2,6 kPLN parę miesięcy temu.
Bardzo fajna. Teściowa ma LG i jest super. Poprzednio miałem Whirpoola
jednegeo z tańszych i poza tym że był "szronowy", za mały dla pwoięszajacej
sie rodziny, to też rewelka.

Zmywarka
Bosch a jak nie to szukaj Miele, albo innych. W tej cenie będzie ciężko.
Brat ma Aristona i sobie chwali, ale trochę strzszy Ariston kolegi ma
tendencje do zacinania się w połowie programu, co wymga jakiegoś pokręcenie
srubokretem raz na miesiąc.
Udanych zakupów.

Robert

5. Data: 2007-12-28 17:33:37

Od: "ianus" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Macius" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> Miele
> Miele
> Miele.

masz miele czy tylko słyszałes że są dobre? na tyle, że warto zapłacić 2
razy więcej niż za standardowy sprzęt?

6. Data: 2007-12-28 18:45:43

Od: "Mariusz Wolek" <m...@p...onet.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Macius" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> że pralkę kupię
>

> Miele

> Miele

> Miele.

albo za 1/3 tej ceny kup Bosch Reszte ulokuj. Za 5 lat wyrzuc stare graty,
wybierz czesc lokaty i kup nowe. Za 10 lat podobnie

> Mam nadzieję że pomogłem.
> Dostajesz taki badziew za ile na niego płacisz.
>
> Wszystkie tanie AGD to jedno i to samo, produkcja chiny i tajwan, marka
> nie ma znaczenia.

Pewnie sie zdziwisz ale calkiem sporo AGD produkowane jest w Polsce - z
tego co wiem Bosch równiez

MaW

7. Data: 2007-12-28 18:57:49

Od: "Macius" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie sie zdziwisz ale calkiem sporo AGD produkowane jest w Polsce - z
> tego co wiem Bosch równiez
>
> MaW

Z jakich komponentów? Polskich? Japońskich? Bo ja stawiam na chiny i tajwan.

MS

8. Data: 2007-12-28 19:03:15

Od: "Macius" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ianus" <U...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Macius" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
>
> masz miele czy tylko słyszałes że są dobre? na tyle, że warto zapłacić 2
> razy więcej niż za standardowy sprzęt?

Każdy ma inną filozofię życia.

Co do pralek Miele - to że są dobre wystarczy spojrzeć na ich masę. To są
prawdziwe przeciwwagi, dobre amortyzatory, tu bym sięnie zastanawiał tylko
dołożył

Inną opcję już kolega powiedział - kupić tańszy, kasę zainwestować i za 5
lat kupić nowe.

Miałem lodówkę Electrolux. Zepsuła mi się już 2 razy (agregat). Musiałem
naprawiać, bo to ciasna zabudowa, a teraz oczywiście wymiary sprżętu (prawie
wszystkich marek) różnią się o kilka milimetrów.
Naprawy kosztowały mnie tyle ile kupno od początku dobrego sprzętu, który
dba o swoją renomę.

Mam suszarkę do bielizny Miele - IMHO rewelacja. Bez zbędnych bajerów i
wodotrysków, widać że sprzęt jest zaprojektowany w każdym calu do pracy a
nie do marketingu.

Jeśli chodzi o mnie - wolę dopłacić i mieć w standarcie same innowacyjne
rozwiązania i porządną jakość wykonania niż liczyć na to że trafięna dobry
egzemplarz.

MS

9. Data: 2007-12-28 20:00:29

Od: "." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tanie są rzeczywiście promocje ale sprzętu sprzed dwóch sezonów,
> którego nigdzie inndziej już nie kupisz i nawet nia ma to jak porównać

Tak OT - warto sprawdzać i w sieci i w realu

1. Kupiłem kiedyś lodówkę w MM, bo była tańsza niż w sieci o jakieś 300 zł
(nie licząc transportu ze sklepu internetowego, za transport z MM dopłaciłem
chyba 20 zl.) Panowie wnieśli, otworzyli, kazali dokładnie obejrzeć czy np.
nie porysowana).

2. Kupując bodajże pralkę, sprawdziłem w sieci ile kosztuje i w sklepie
dostałem identyczną cenę - tranport był tańszy o kilka zł.

10. Data: 2007-12-29 03:55:30

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"AnUbIs" fl0vmn$797$...@n...news.atman.pl

> Będę szukać w możliwie najbardziej okazyjnych cenach sprzętu AGD..

sprzętu Artykułów Gospodarstwa Domowego

IMO Ty szukasz AGD, nie SAGD.

Ja bym poszedł do serwisu, dałbym pracowniczce kwiatek i poprosił
o pokazanie mi tego, z czego ona żyje. ;) No i bym wybrał to, czego
ona na stanie nie ma i co by mi sama od serca (jej serca) doradziła.

Ogólnie należy omijać chińszczyznę -- bo to zazwyczaj tandeta, choć
czasami kusi nie tylko ceną, ale i marką.

--

Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)
Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)
Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)
Magisterka prośba
Szukam stołu 75cm płaskiego bez ramy