Jakiej firmy szpinak lubicie najbardziej?

1. Data: 2003-04-24 14:06:39

Temat: Jakiej firmy szpinak lubicie najbardziej?
Od: "Gosia" <M...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od dawna mialam chec zrobic na obiad szpinak. Dzisiaj w koncu go kupilam i
zrobilam. Bardzo sie rozczarowalam jego smakiem i zapachem. Kupilam szpinak
Hortexu i zrobilam go tak jak dawniej. Wtedy byl smaczny, ale nie pamietam
jakiej dokladnie byl firmy. A w dzisiejszym piach zgrzytal pod zebami, a
zapach przypominal konska pasze, albo jeszcze gorzej.

Stad moje pytanie. Ktorej firmy szpinak uwazacie za nasmaczniejszy?
Bede przynajmniej wiedziala czego mam szukac w sklepach i na co uwazac.

Pozdrawiam
Gosia
G...@m...info

1. Data: 2003-04-24 14:48:32

Temat: Re: Jakiej firmy szpinak lubicie najbardziej?
Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Gosia:
> [...]
> jakiej dokladnie byl firmy. A w dzisiejszym piach zgrzytal pod zebami, a
> zapach przypominal konska pasze, albo jeszcze gorzej.
krowie placki?

> Stad moje pytanie. Ktorej firmy szpinak uwazacie za nasmaczniejszy?
> Bede przynajmniej wiedziala czego mam szukac w sklepach i na co uwazac.

liściasty. Używam świeżego lub mrożonego (firma Eismann, ale tego w
Polsce pewnie nie ma, przywożą do domu). Krowioplackowego używam
wyłącznie do farbowania ciasta na lasagne. Wtedy wybieram dowolny,
byleby był bez śmietany.

Waldek

1. Data: 2003-04-24 14:56:29

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia napisał:
> [...]
>
> Stad moje pytanie. Ktorej firmy szpinak uwazacie za nasmaczniejszy?
> Bede przynajmniej wiedziala czego mam szukac w sklepach i na co uwazac.

Hotrino, Bonduelle, Frostex, Frosta - generalnie chyba kazdy jest lepszy
od hortexu

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-04-24 16:00:31

Od: Peyton <p...@t...pl.POTRZEBNA.pozyczka.500.tys.zl.0601.49.19.98.04> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia" <M...@p...neostrada.pl> wrote in

> Stad moje pytanie. Ktorej firmy szpinak uwazacie za nasmaczniejszy?

od baby z targu :-)

--
peyton..............................................

"Jeżeli żołnierze niemieccy będą pić dużo mleka, to wygramy tę wojnę!"
Adolf Hitler, 1945

1. Data: 2003-04-24 21:07:44

Od: "Izunia" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Stad moje pytanie. Ktorej firmy szpinak uwazacie za nasmaczniejszy?
> Bede przynajmniej wiedziala czego mam szukac w sklepach i na co

Cześć Gosiu:))))))))
Może trafiłaś na jakieś pechowe opakowanie. Ja kupuję tylko z Hortexu,
ostatnio robią już rozdrobniony.
Wolę taki drobno pokrojony. Jest smaczny. Rodzinka nie narzeka.
Pozdrawiam
Iza z Sosnowca:)))))))

1. Data: 2003-04-24 21:24:53

Od: "Gosia" <M...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Izuniu,
Kupilam wlasnie taki w kuleczkach. Niestety mi nie przypadl do gustu.

Pozdrawiam cieplo,
Gosia M.

Gosia
G...@m...info

1. Data: 2003-04-24 22:13:35

Od: "Dario" <D...@i...nu> szukaj wiadomości tego autora

Nie lubie tej czy innej firmy. Ja lubie swiezy szpinak tej czy innej rasy i
tylko w sezonie.

Dario

"Gosia" <M...@p...neostrada.pl> schreef in bericht

1. Data: 2003-04-25 13:04:29

Od: "Raven" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jakiej dokladnie byl firmy. A w dzisiejszym piach zgrzytal pod zebami, a
> zapach przypominal konska pasze, albo jeszcze gorzej.

A jak przyzadzic szpinak ??

Sernik miekki i puszysty - pyszny
Sałatę popełniłam :)
Parykarz