Jakieś spotkanie w Trójmieście?

1. Data: 2010-11-08 20:16:24

Temat: Jakieś spotkanie w Trójmieście?
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak rzucam, bo... długi weekend nadchodzi, ja mam urodziny i goście ze
Śląska przyjeżdżają.
I jakby frakcja trójmiejska miała ochotę poznać "sąsiada" to jest okazja. :)

E.

2. Data: 2010-11-08 20:49:27

Temat: Re: Jakieś spotkanie w Trójmieście?
Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Nov 2010 21:16:24 +0100, E. napisał(a):

> I jakby frakcja trójmiejska miała ochotę poznać "sąsiada" to jest okazja. :)

Zobaczyć na własne oczy postrach grup
--
w_e

3. Data: 2010-11-08 23:00:58

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

w_e pisze:

> Zobaczyć na własne oczy postrach grup

Ale znaczy kogo? Ciebie, czy E. ? :-)

Stalker, ja się mogę wybrać na spotkanie frakcji lubuskiej jakby ktoś
organizował :-)

4. Data: 2010-11-09 09:59:47

Od: "Nixe" <n...@o...euu> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> napisał

> Tak rzucam, bo... długi weekend nadchodzi, ja mam urodziny i goście ze
> Śląska przyjeżdżają.
> I jakby frakcja trójmiejska miała ochotę poznać "sąsiada" to jest okazja.
> :)

Kurczę, BARDZO chętnie, ale z czasem u mnie trochę kruchawo, pomimo długiego
weekendu :(
No chyba, że dosłownie na godzinkę, żeby okiem na Was rzucić ;-)
A kiedy Wam pasuje? Jaki dzień i gdzie?

Pozdrówka
Nixe

5. Data: 2010-11-09 16:55:01

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe pisze:
> [...]
> weekendu :(
> No chyba, że dosłownie na godzinkę, żeby okiem na Was rzucić ;-)

W czwartek pewnie będą zrąbani podróżą, ale piatek i sobota bezplanowa
jeszcze.
Możemy u mnie we Wrzeszczu, albo gdzieś w knajpie w połowie drogi :)
Napisz mi na priva tel. do siebie, to będzie łatwiej się zgadać.

E.

6. Data: 2010-11-09 16:58:00

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Ale znaczy kogo? Ciebie, czy E. ? :-)

Właśnie?
A może Xenę.
NIe.... pewnie sąsiada :)

E.

7. Data: 2010-11-09 19:23:41

Od: w_e <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 09 Nov 2010 00:00:58 +0100, Stalker napisał(a):

> Ale znaczy kogo? Ciebie, czy E. ? :-)

Przecież E. napisała, że spotkanie w związku z wizytą gości więc, to nie o
nią chodzi, a ja w życiu postrachem grup nie byłam :)
--
w_e

8. Data: 2010-11-10 15:33:40

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

w wiadomości: ibbud5$5bl$...@n...net.icm.edu.pl,
E. <e...@o...pl> napisał(a):

> W czwartek pewnie będą zrąbani podróżą,

Chyba w nas nie wierzysz ;)

> ale piatek i sobota bezplanowa
> jeszcze.

W sobote to już napić się nie bardzo, bo w niedziel wracać trza. Ale się
dostosuję.

> Możemy u mnie we Wrzeszczu, albo gdzieś w knajpie w połowie drogi :)
> Napisz mi na priva tel. do siebie, to będzie łatwiej się zgadać.
>
> E.

No właśnie - napisz jej i się zgadajcie.

pozdrawiam Tatiana
--
Paranoicy są tacy sami, jak wszyscy. Mają tylko bardziej wiarygodne
informacje.

9. Data: 2010-11-10 17:27:35

Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego ślicznego dnia Xena dokonał/a produkcji posta :

> [...]
>
> W sobote to już napić się nie bardzo, bo w niedziel wracać trza. Ale
> się dostosuję.

> No właśnie - napisz jej i się zgadajcie.

A ja też mogę dołączyć ? Ostatnio na urodzinach E. byłam kilka lat temu i
było fajnie...

JoAsienka **gg 1489928
Człowiek staje się mądry z wiekiem.
Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

10. Data: 2010-11-11 09:29:33

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JoAsienka pisze:
> Pewnego ślicznego dnia Xena dokonał/a produkcji posta :

> A ja też mogę dołączyć ? Ostatnio na urodzinach E. byłam kilka lat temu i
> było fajnie...

Jasne, że możesz.

Zapraszam.

E.

dla leni
wolne dni w szkole
Usunięcie ucznia z klasy
Multimedialne warsztaty animacji dla dzieci
Bo z gimnazjami nie wyszło...