wolne dni w szkole

1. Data: 2010-11-04 10:31:05

Temat: wolne dni w szkole
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzień Nauczyciela - wolne
Po Dniu Nauczyciela - oficjalnie normalne lekcje, ale w praktyce chyba
niewiele się działo
Pasowanie na ucznia - dzień bez lekcji, tylko ok. godzinna impreza,
potem świetlica
12 listopada - szkoła nie pracuje.

W ciągu dwóch miesięcy nauki wypadają 4 dni.

Chciałam zrobić krótką sondę - czy w szkołach Waszych dzieci też jest
tyle dodatkowego wolnego?

Za moich czasów to w Dzień Nauczyciela normalnie chodziliśmy do szkoły
(o podstawówce piszę) i dawaliśmy nauczycielom kwiatki, był apel i takie
tam. A teraz DN jest wolny, a kwiatki daje się dzień wcześniej albo
dzień później. Jaki to ma sens?

Ewa

2. Data: 2010-11-04 10:42:19

Temat: Re: wolne dni w szkole
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <x...@p...fm> writes:

> [...]
> (o podstawówce piszę) i dawaliśmy nauczycielom kwiatki, był apel i
> takie tam. A teraz DN jest wolny, a kwiatki daje się dzień wcześniej

Za moich czasow ferie zimowe byly na swieta, potem byly w
styczniu/lutym, ale na swieta prawie nie bylo wolnego, teraz jest
wolne i na swieta az do Nowego Roku i potem ferie. W czerwcu zajecia
byly o tydzien dluzej, a wycieczki szkolne zajmowaly 3 dni w roku
gora. A, i w sobote byly lekcje.

MJ

3. Data: 2010-11-04 10:49:48

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wolne i na swieta az do Nowego Roku i potem ferie. W czerwcu zajecia
> byly o tydzien dluzej, a wycieczki szkolne zajmowaly 3 dni w roku

Musisz być już baaardzo stary. ;)

Ewa

4. Data: 2010-11-04 10:56:02

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzień Nauczyciela - wolne

U nas też
Ale to chyba odgórnie wolne było?

> Po Dniu Nauczyciela - oficjalnie normalne lekcje, ale w praktyce chyba
> niewiele się działo

U nas normalne lekcje + na 3 lekcji krótki apel z występami. Ale odbyło się
to przed DN czyli 13.10.

> Pasowanie na ucznia - dzień bez lekcji, tylko ok. godzinna impreza, potem
> świetlica

Mój już w 3 klasie. Ale jak mieli ślubowanie w 1 kl to odbyło się ono o godz
17, po lekcjach.

> 12 listopada - szkoła nie pracuje.

U nas też.
Ale z tego co wiem nauczyciele będą musieli ten wolny dzień odpracować.

> W ciągu dwóch miesięcy nauki wypadają 4 dni.

No u nas 2 :-)

> [...]
> podstawówce piszę) i dawaliśmy nauczycielom kwiatki, był apel i takie tam.
> A teraz DN jest wolny, a kwiatki daje się dzień wcześniej albo dzień

Za moich czasów też tak było. 14.10 kwiatki, apele, ulgowe traktowanie
uczniów z okazji święta ;-)
Teraz też z tymi kwiatkami szopka. Nie wiadomo czy dać 13 czy 15.
Ja się 13 zgapiłam, przypomniało mi się o tych kwiatkach jak zobaczyłam
dzieci niosące bukiety do szkoły. Na szczęście nic straconego, nadrobiłam
15.10 ;-)

A żeby było śmieszniej, w naszej szkole dnia 14.10 odbyło się zebranie z
rodzicami. Więc nie wiem na co nauczycielom był ten dzień wolny.

Sylwia

5. Data: 2010-11-04 11:02:05

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałam zrobić krótką sondę - czy w szkołach Waszych dzieci też jest
> tyle dodatkowego wolnego?

tak.
ale z materiałem trzeba lecieć z prędkośćią światała:-/

> [...]
> (o podstawówce piszę) i dawaliśmy nauczycielom kwiatki, był apel i takie
> tam. A teraz DN jest wolny, a kwiatki daje się dzień wcześniej albo

a taki ,że nie kupuje kwiatów na DN skoro w ten dzien jest wolne ;)

p.

6. Data: 2010-11-04 11:03:51

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale z tego co wiem nauczyciele będą musieli ten wolny dzień odpracować.

oby bez dzieci :) bo wiadomo jak takie odpracowywanie wygląda.
p.

7. Data: 2010-11-04 11:08:27

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Musisz być już baaardzo stary. ;)

Małpa :-P

Agnieszka (też miałam lekcje w soboty)

8. Data: 2010-11-04 11:11:01

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Małpa :-P
>
> Agnieszka (też miałam lekcje w soboty)

Ja tez pamiętam lekcje w soboty w 1 i 2 kl SP.
Prosilismy wtedy panią by o godz 9 zejśc do świetlicy na oglądanie "4
pancernych" :-)

Ze świętami to nie pamiętam.

Sylwia

9. Data: 2010-11-04 11:12:01

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> oby bez dzieci :) bo wiadomo jak takie odpracowywanie wygląda.

Podobno bez :-)

Sylwia

10. Data: 2010-11-04 11:13:18

Od: "Szpilka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak.
> ale z materiałem trzeba lecieć z prędkośćią światała:-/

> a taki ,że nie kupuje kwiatów na DN skoro w ten dzien jest wolne ;)

Ja kupowałam 'od klasy'
Czyli kupiłam, zaniosłam, dziewczynki z klasy odebrały i zrobiły z nimi co
należy ;-)

Sylwia

Usunięcie ucznia z klasy
Multimedialne warsztaty animacji dla dzieci
Bo z gimnazjami nie wyszło...
Zajęcia z rysunku i animacji dla dzieci
oddawanie/nie odawannie kartkówek,itp