wolne dni w szkole

51. Data: 2010-11-05 20:24:40

Temat: Re: wolne dni w szkole
Od: "Anna G." <a...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Nov 2010 11:31:05 +0100, medea napisał(a):
[...]
Mamy nowe rozporządzenie:
http://www.kuratorium.lodz.pl/page/index.php?str=87&
id=2089

"Ponadto informujemy, że dni wolne od zajęć dydaktycznych, o których mowa w
§ 5 ust. 1 niniejszego rozporządzenia, nie są dniami ustawowo wolnymi od
pracy dla nauczycieli. Stosownie do postanowień Kodeksu pracy, dniami
wolnymi od pracy są niedziele i święta określone w art. 1 ustawy z dnia 18
stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 1951 r. Nr 4 poz. 28,
z póżn. zm.). Ustawa Karta Nauczyciela nie zawiera uregulowań
ustanawiających dla nauczycieli dodatkowe dni wolne od pracy, poza dniami
wolnymi wskazanymi w przepisach ogólnych."

U nas dnia wolnego dla nauczycyiela jeszcze nie było (no chyba, że te
niedziele i święta).
np. w Dzień Edukacji N., było pasowanie na gimnazjalistę i dzień
języków...czy jakoś tak.

pozdrawiam
Ania

52. Data: 2010-11-06 07:57:02

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-11-04 20:35, niebożę w_e wylazło do ludzi i marudzi:

> Na szczęście uczniowie o tym nie wiedzą. Chyba by się pochlastali... hihi

E tam, przyzwyczaili by się.

Werka już drugą sobotę w szkole na lekcjach siedzi. Odrabia dni wolne -
Dzień Nauczyciela i 12 listopada. Nie ma zmiłuj.

E.

53. Data: 2010-11-06 11:41:25

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-06 08:57, E. pisze:

> E tam, przyzwyczaili by się.
>
> Werka już drugą sobotę w szkole na lekcjach siedzi. Odrabia dni wolne -
> Dzień Nauczyciela i 12 listopada. Nie ma zmiłuj.

Może dyrektor w jej szkole nie wie, że ma pulę dni wolnych do
wykorzystania? Wtedy nie trzeba by odpracowywać.

Ewa

54. Data: 2010-11-06 18:15:22

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Może dyrektor w jej szkole nie wie, że ma pulę dni wolnych do
> wykorzystania? Wtedy nie trzeba by odpracowywać.

Wiedzą, Dyrektorów jest dwóch - naczelny (artysta) i od spraw nauczania
(plus jeszcze dwóch - administracyjny i od spraw tańca).
Wiedzą, tylko filozofię taką mają. Rok i dwa lata temu w "Dzień
Nauczyciela" były normalne zajęcia, tylko apel zrobili na długiej
przerwie. Na wycieczki czy do kina też nie chodzą, bo zajęć szkoda.
Dopiero w czerwcu, jak już oceny są wystawione i egzaminy zdane.
Inna sprawa, że mają inne dni wolne związane ze spektaklami,
przedstawieniami czy konkursami (jak mają koncert to próby w Operze są
od rana i do szkoły nie idą wcale tego dnia). Ale trudno to określić
jako dzień wolny - jest wolny od zajęć, ale cały zajęty próbami i
speklaklem. Jak na co dzień siedzą dzieciaki 8-9 godzin w szkole, tak
wtedy siedzą 11 w Teatrze tudzież innym przybytku - ot uroki takiej szkoły.

E.

Usunięcie ucznia z klasy
Multimedialne warsztaty animacji dla dzieci
Bo z gimnazjami nie wyszło...
Zajęcia z rysunku i animacji dla dzieci
oddawanie/nie odawannie kartkówek,itp