Jakis tam temat

1. Data: 2000-09-20 12:17:21

Temat: Jakis tam temat
Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam!!!!
Prosze powiedzcie mi dlaczego ludzie sa tacy wredni :-(. Ja gdy jestem
chamska to jednoczesnie wcale nie ranie, bo nie chce, takie cos nie lezy w
mojej naturze. Wiele spraw wole przemilczec, niz nawet wypowiedziec sie na
jakis temat w delikatny sposob. Dlaczego ludziom tak wiele nieodpowiada, czy
to jest spowodowane staroscia? Bo jak jest sie mlodym to ma sie zazwyczaj
duze poczucie humory, smieszy prawie wszystko, kazda zabawna sytuacja, ale
takich ludzi w podeszlym wieku wszystko to wkurza, co mnie osobiscie bardzo
dziwi. Tego juz nie mozna nazwac powaga, ale ponuractwem, czlowiek powinien
byc powazny odpowiednio do sytuacji, ale i czasem powinien byc rozesmiany.
Czym to jest spowodowane, ze ludzie sa tacy jacy sa? Gdy czlowiek jest
pelnoletni, to w kazdym troche glupim zarcie dostrzega chamstwo i sie na
wszystko denerwuje. Wredne staruchy :-((. Moze i istnieje pare wyjatkow
takich ludzi, ale ja nie znam :-(. Co prawda ludzie po dwudziestce sa
jeszcze mlodzi, wiec zazwyczaj w tym wieku sa jeszcze spoko, ale pozniej
przemieniaja sie w takich wrednych i chamowatych :-(. To jest wlasnie ta
cecha ktora najbardziej rozdziela ludzi mlodszych od starszych, wiec przez
to nie jest zbytnio mozliwe aby osoby z duza roznica wiekowa zyly ze soba w
zgodzie i w przyjazni. Ale sie pytam dlaczego ludzie sa tak podli, czemu
obrazaja innych gdy sami sa zdenerwowani i to szczegolnie staruchy? Czy tak
naprawde musi byc? Dlaczego ludzie dorosli sa tak msciwi? Czy mszcza sie na
mlodych za swoja przeszlosc, kiedy byli tacy sami?
--
Ania Lipek
a...@p...com

1. Data: 2000-09-21 10:56:42

Temat: Re: Jakis tam temat
Od: "r@v" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Lipek <a...@p...com> wrote in message
> Witam!!!!

jelou

> Prosze powiedzcie mi dlaczego ludzie sa tacy wredni :-(. Ja gdy jestem
> chamska to jednoczesnie wcale nie ranie, bo nie chce, takie cos nie lezy w
> mojej naturze.

siebie pewnie nie ranisz, ale co do odczuc innych nie mozesz byc tego taka
pewna... czasami chamstwo, nawet konstruktywne ;) bywa dla ludzi bolesne.

> Wiele spraw wole przemilczec, niz nawet wypowiedziec sie na
> jakis temat w delikatny sposob. Dlaczego ludziom tak wiele nieodpowiada,
czy
> to jest spowodowane staroscia?

staroscia??? NIE! slaboscia!

> [...]
powinien
> byc powazny odpowiednio do sytuacji, ale i czasem powinien byc rozesmiany.

zastanawialas sie kiedys, czym tak na prawde rozni sie czlowiek "mlody" od
"starego". Przede wszystkim nie ma w tym przypadku stereotypow, ale ludzi
starszych cechuje cos co sie nazywa doswiadczenie. Ten specyficzny atrybut
daje czlowiekowi moznosc doglebniejszego postrzegania swiata, z tym tylko
hakiem, ze nie kazdy jest wystarczajaco dojrzaly, zeby dostrzec prawde i sie
nie zalamac. Ci ktorzy sie zalamuja to wlasnie ponuracy, o ktorych mowisz.
Sa na tyle slabi, ze w perspektywie podjecia jakichkolwiek dzialan widza
raczej nie wesoly final. Odbiera im to wiare w siebie i ludzi. To ich
poralizuje. Odbiera nadzieje... wiec sa tacy jacy sa. Efektem czesto bywa
zycie z dnia na dzien i czekanie na kolejne klody rzucane pod nogi przez
los.

> Czym to jest spowodowane, ze ludzie sa tacy jacy sa? Gdy czlowiek jest
> pelnoletni, to w kazdym troche glupim zarcie dostrzega chamstwo i sie na
> wszystko denerwuje.

Kazdy glupi zart jest chamski po prostu. Mlody nie zdaje sobie z tego
sprawy.

> Wredne staruchy :-((. Moze i istnieje pare wyjatkow
> takich ludzi, ale ja nie znam :-(

Ja znam kilka :)))))))

> [...]
> to nie jest zbytnio mozliwe aby osoby z duza roznica wiekowa zyly ze soba

Starsi - i ci slabi (ponuracy) i ci silni (wesolki ;) - maja wspolna ceche.
Nie zdaja sobie sprawy, ze kazdy musi zdobywac doswiadczenie na wlasna reke
i czasem w podawaniu doswiadczenia na tacy posuwaja sie zdecydowanie za
daleko odcinajac mlodych od zrodel kwestii spornych. To jest wlasnie to co
tak rozni mlodszych od starszych.

> [...]
na
> mlodych za swoja przeszlosc, kiedy byli tacy sami?

To tez spowodowane jest slaboscia.

r@v
r...@k...pl

--
Logitech Cordless Desktop iTouch? Za darmo ?!? http://konkurs.rubikon.pl

1. Data: 2000-09-21 12:00:14

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie zgadzam sie z niczym co napisales, tym bardziej z tym co sie tyczy ludzi
starych (a w zasadzie tylko o nich pisales). Oni po prostu traca poczucie
humoru i staja sie cholernie wredni i taka jest cala prawda, inna nie
istnieje. Mlodzi zartuja i nie ma w tym nic zlego, to wlasnie sa bardzo
piekne chwile zycia kiedy czlowiekowi ze wszystkich bzdur chce sie smiac, to
sie wlasnie nazywa cos wspanialego. Tak czy inaczej bardzo dziekuje Ci, ze
odpisales na moj post :-). Dalabym Ci za to buziaka, ale brzydze sie ludzmi
:-(. Chetnie bym sie teraz niezle wyzyla na tej grupie, chociaz niedawno
troche to zrobilam, ale to byla tylko mala czasteczka tego co czuje. Ale
jakos sie powstrzymuje.
Ania

1. Data: 2000-09-22 12:21:27

Od: "Leila" <l...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Lipek" <a...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> mojej naturze. Wiele spraw wole przemilczec, niz nawet wypowiedziec sie na

Może ktoś mi powie czy jest możliwe, ze Ania cierpi na schizofrenie?
Może rozdwojenie jaźni?

Pozdrawiam pozdrawiam i jeszcze raz pozdrawiam
Neila
www.inn.com.pl/cgi-bin/ref.cgi?ref=NeilaAtka

1. Data: 2000-09-22 13:15:04

Od: "r@v" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leila <l...@p...arena.pl> wrote in message
> Może ktoś mi powie czy jest możliwe, ze Ania cierpi na schizofrenie?
> Może rozdwojenie jaźni?

A moze i to i to, w jej przypadku wszystko jest mozliwe ;)))

> Pozdrawiam pozdrawiam i jeszcze raz pozdrawiam
> Neila

Ja tak intensywnie pozdrawiac nie potrafie :(
r@v

--
Logitech Cordless Desktop iTouch? Za darmo ?!? http://konkurs.rubikon.pl

1. Data: 2000-09-22 13:35:23

Od: pk <p...@g...pl.xxx> szukaj wiadomości tego autora

"r@v" wrote:
> A moze i to i to, w jej przypadku wszystko jest mozliwe ;)))

A moze czuje sie samotna ?
pk

1. Data: 2000-09-22 14:59:04

Od: "Feromon" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leila napisał(a) w wiadomości: <8qfjbs$koi$1@news.tpi.pl>...
>Może ktoś mi powie czy jest możliwe, ze Ania cierpi na schizofrenie?
>Może rozdwojenie jaźni?

Moze nawet wiecej niz rozdwojenie.... Ale ja nie o tym chcialem.
Ja tylko powiem dowcip, w tym miejscu "bedacy na miejscu":

Dwoch lekarzy idzie ulica, a przed nimi czlowiek wykonujacy dziwaczne
ruchy ramionami.
Lekarze wdali sie miedzy soba w dyskusje, jakaz to jednostka chorobowa
jest przyczyna
tych dziwacznych drgawek. Zazarta dyskusja przerodzila sie w zaklad.
Postanowili
zagadac czlowieka i zapytac co jest przyczyna jego drgawek.
- Spadaja mi szelki - odpowiedzial ;)))

Dla mnie ROTFL, a dla Ciebie?
pozdrawiam
Feromon

1. Data: 2000-09-22 21:05:33

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Feromon wrote in message <8qfrui$5oe72@lena.man.rzeszow.pl>...

> [...]
>Postanowili
>zagadac czlowieka i zapytac co jest przyczyna jego drgawek.

Swietny dowcip!
"Gleboki umysl i w plytkich rzeczach dopatrywuje sie glebi.".

Pozdrawiam,
jakub

Przyjaźń ?
Kto ma problemy?
Psychologiczne aspekty bezrobocia
Czy małżeństwo może być...... ciąg dalszy
w poszukiwaniu dorodnego samca --> Nince