Japonia

1. Data: 2002-06-17 08:17:15

Temat: Japonia
Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, czy ktoś zna jakieś strony ze wzorami w stylu "japońskim".
Chodzi o widoczki, jakieś gałązki, bonzai, scenki itp.
Sporo znalazłam na serwerku ale ciągle mi MAŁO.
Chcę w tym stylu urządzić pokój i szukam odpowiednich ozdób (poduszki,
obrazki)

Pozdrawiam
Liana

1. Data: 2002-06-17 08:30:54

Temat: Re: Japonia
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...ca> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Liana" <l...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Sporo znalazłam na serwerku ale ciągle mi MAŁO.
> Chcę w tym stylu urządzić pokój i szukam odpowiednich ozdób (poduszki,

Polecam: http://www.lakshmi.eu.org/

Valentine
Poznan, Debiec

1. Data: 2002-06-17 09:50:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Jun 2002 10:30:54 +0200, "Dorota Orzeszak"
<s...@a...ca> wrote:

>Użytkownik "Liana" <l...@p...com> napisał w wiadomości
>
>Polecam: http://www.lakshmi.eu.org/

dodam jeszcze, ze sa tam przecudnej urody p oziomki, wzory
celtyckie i rozne cudne rzeczy

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-19 09:56:26

Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:s...@4...com..
.

> dodam jeszcze, ze sa tam przecudnej urody p oziomki, wzory
> celtyckie i rozne cudne rzeczy

Widzialam, widzialam. Zachwycilam sie. Posciagalam co sie dalo.
Teraz czekam niecierpliwie na lipiec bo dopiero wtedy bedzie troche czasu
(sesja brrr)

Pozdrawiam
Liana

zapomnialam!!!