szydełkowe bluzeczki

1. Data: 2002-06-17 06:37:33

Temat: szydełkowe bluzeczki
Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc, witam po weekendzie
przedwczoraj zakupiłam gazetkę SWETRY (numer wakacyjny) i wiecie co w nim
jest?, same szydełkowe bluzeczki :) Już się nie mogę doczekać kiedy zabiorę
się za robienie którejś z nich :) Ale zanim to zrobię, mogę trochę
poskanować, żebyście Wy też mogli (Grzesiu to raczej nie dla Ciebie :), ale
jakbyś chciał dla kogoś zrobić, to ktoś będzie Ci na pewno bardzo
wdzięczny ) wydziubać coś nowego na lato. Chcecie?
Mam jeszcze Sandrę z maja, a tam znowu większość bluzeczek i sweterków na
druciki :) Też fajniutkie.
Pomału mogę poskanować.
Olcia
~~~~~~
kroowka
(Olsztyn)

1. Data: 2002-06-17 08:14:07

Temat: Re: szydełkowe bluzeczki
Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kroowka <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aek01a$qvp$...@n...gazeta.pl...
> [...]
> wdzięczny ) wydziubać coś nowego na lato. Chcecie?
> Mam jeszcze Sandrę z maja, a tam znowu większość bluzeczek i sweterków na

Ty się nie zastanawiaj tylko do roboty i skanuj :-))

A swoją drogą to zastanawiające jak się wszyscy zastanawiają czy skanować
wzory. Mogę się założyć o co tylko chcecie, że znajdzie się przynajmniej
kilka osób, którym to co się pojawi na pewno się przyda.
A zatem nie dumać tylko skanować i wrzucać. :))
Chyba muszę kupić skaner... :-/

Pozdrawiam
Liana

1. Data: 2002-06-17 08:22:20

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kroowka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> przedwczoraj zakupiłam gazetkę SWETRY (numer wakacyjny) i wiecie co w nim
> jest?, same szydełkowe bluzeczki :) <ciach>

Poniższy tekst zamieszczam w imieniu Stynki, która w godzinach pracy stała
sie "biernym" czytelnikiem, bo nie może odpowiadać na nasze posty :-)
"... czy możesz w moim imieniu odpowiedzieć kroowce, że tak tak, poprosimy o
szydełkowe bluzeczki, a szczególnie letnie topy....? .."

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-06-17 09:53:50

Temat: Re: szyde?kowe bluzeczki
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 17 Jun 2002 08:37:33 +0200, "kroowka"
<a...@w...pl> wrote:

>czesc, witam po weekendzie
>przedwczoraj zakupi?am gazetk? SWETRY (numer wakacyjny) i wiecie co w nim
>jest?, same szyde?kowe bluzeczki :) Ju? si? nie mog? doczeka? kiedy zabior?
>si? za robienie której? z nich :) Ale zanim to zrobi?, mog? troch?
>poskanowa?, ?eby?cie Wy te? mogli (Grzesiu to raczej nie dla Ciebie :), ale
>jakby? chcia? dla kogo? zrobi?, to kto? b?dzie Ci na pewno bardzo
>wdzi?czny ) wydziuba? co? nowego na lato. Chcecie?
>Mam jeszcze Sandr? z maja, a tam znowu wi?kszo?? bluzeczek i sweterków na
> [...]

tu sie nie pyta, tylko sie skanuje, wrzuca i krzyczy na
grupie...najgorzej jest czekac ;))))

Krysia, zawsze rzondna (uwaga! ort. internetowa!!) nowych wzorow
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-17 11:22:42

Od: "kroowka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok, ok :)
więcej nie będę pytać, tylko będę działać :))))
Olcia
~~~~~~
kroowka
(Olsztyn)