Jarmuz !

1. Data: 2000-10-16 18:21:30

Temat: Jarmuz !
Od: "rdarek" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc !
Witam wszystkich !
Bylbym wdzieczny za wszelkie pomysly co zrobic z kilkunastoma krzaczkami
jarmuz-u .
Moze jakies sugestie ,przepisik na sorowke ,salatke
a moze jakas potrawa .
Z gory dzieki za wszelkie informacje .
Pozdrawiam wszystkich grupowiczow .
darek

1. Data: 2000-10-17 02:24:35

Temat: Re: Jarmuz !
Od: "F." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

rdarek wrote in message <8sfce3$362$1@helios.man.lublin.pl>...
> [...]
>jarmuz-u .
>Moze jakies sugestie ,przepisik na sorowke ,salatke

Zbliza sie swieto Wszystkich Swietych, wiec ...................... bo jarmuz
mi sie kojarzy tylko z grobami, chociaz moze ma smak calkiem nie dla
nieboszczykow.
Pozdrawiam
F.
F.

1. Data: 2000-10-17 06:15:57

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zbliza sie swieto Wszystkich Swietych, wiec ...................... bo jarmuz
> mi sie kojarzy tylko z grobami, chociaz moze ma smak calkiem nie dla

Napisz dlaczego? Ja nigdy podobnych skojarzen nie mialam. A jarmuz
robilam podobnie jak szpinak, ale koniecznie jarmuz przemarzniety,
wtedy jest mniej gorzki.

--
Profesjonalny web-hosting? Tylko Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl

1. Data: 2000-10-17 10:13:43

Od: "Danka" <j...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Cos typowo holenderskiego: stampot.
Ugotuj ziemniaki, tak jak lubisz ( z sola lub bez ).
Jarmuz pokroj w miare drobno, oplukaj i gotuj w osolonej wodzie tak dlugo,
jak gotujesz ziemniaki. Nastepnie z ziemniakow zrobic prawie pure, tzn.
rozgniesc je tluczkiem lub zmiksowac, z dodatkiem maselka i mleczka.
Wymiachaj to z odsaczonym jarmuzem, Do tej mikstury dodaj jakas wedzona
kielbaske pokrojona w kawalki, lub podsmazone paseczki boczku.
Jarmuz mozna tez zastapic kiszona kapusta.
Pozdr.,
Danka

1. Data: 2000-10-17 10:39:33

Od: "asia" <j...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Danka <j...@z...nl> wrote in message
> [...]
> rozgniesc je tluczkiem lub zmiksowac, z dodatkiem maselka i mleczka.
> Wymiachaj to z odsaczonym jarmuzem, Jarmuz mozna tez zastapic kiszona
kapusta.

Z jarmuzem nigdy nie probowalam, ale z ziemniaki z kapucha kiszona sa
przepyszne!
Nazwa potrawy (zawsze mnie rozbawia): Ciapkapusta, z akcentem na pierwsza
sylabe. U mnie w domu gosci baaaardzo rzadko :(, ale jadam czasem u rodzinki
z okolic Lublinca.
Asia

1. Data: 2000-10-17 11:20:11

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asia <j...@h...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

> [...]
> Nazwa potrawy (zawsze mnie rozbawia): Ciapkapusta, z akcentem na pierwsza
> sylabe. U mnie w domu gosci baaaardzo rzadko :(, ale jadam czasem u

Z ziemniakami nie probowalem, ale z groch z kapucha kiszona jest
przepyszny! ;)
Klasyczny groch z kapusta (troche grochu w postaci puree) robi moja tesciowa
z okolic Lodzi.

Jader

1. Data: 2000-10-17 17:21:29

Od: "F." <f...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

Ulka wrote in message <3...@p...onet.pl>...

>Napisz dlaczego? Ja nigdy podobnych skojarzen nie mialam. A jarmuz
>robilam podobnie jak szpinak, ale koniecznie jarmuz przemarzniety,
>wtedy jest mniej gorzki.

Tam gdzie mieszkalem ( na Mazowszu ) jarmuzem ubiera sie groby na Wszystkich
Swietych...
F.

1. Data: 2000-10-18 05:18:12

Od: "Zuzaczek" <s...@e...net.ae> szukaj wiadomości tego autora

A moja babcia jarmuzem dekorowala polmiski na swieta Bozego Narodzenia lub
inne uroczystosci zimowe.

Z.

1. Data: 2000-10-18 06:33:18

Od: Ulka <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tam gdzie mieszkalem ( na Mazowszu ) jarmuzem ubiera sie groby na Wszystkich
> Swietych...

Ciekawe, nigdy tego nie widzialam.

--
Wirtualny serwer WWW? Najpierw go testuję, za darmo. http://rubikon.pl

kurczak w galarecie
RE: kawa
wyszukiwarka kulinarna c.d.
Pyszne danie rybne - dlugie, ale smaczne
zrobiłem żurek