Jaśmin -problem

11. Data: 2001-05-17 10:25:45

Temat: Re: Jaśmin -problem
Od: "A Broniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik A Broniak <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9domh6$dr4$...@n...tpi.pl...
> Mam w ogrodzie krzak jaśminu. Chyba nawet krzaczek - jakieś 1,2 m wzrostu
> 3 rachityczne gałązki. Rośnie tak już chyba 5 lat. Co roku usychają 2 - 3
> gałązki i wyrastają nowe. Czy jaśmin wymaga szczególnych zabiegów
> pielęgnacyjnych? Czy ja czegoś nie wiem, nie robię? Proszę o pomoc.

Pytanie dodatkowe.
Czy jaśmnowiec nie wymaga przypadkiem usuwania przekwitłych kwiatostanów,
tak jak np. bez - lilak?

Antoni Broniak

12. Data: 2001-05-18 07:09:43

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

A Broniak napisal:
(...)

> To dlaczego
> nie chce mi wyrosnąć bujny krzk i po każdej zimie muszę wycinać suche pędy i
> gałazki?

Może ma za sucho? Zauważyłam, że jaśminowce są bardzo "wodolubne".

Krycha

Cyprysik Lawsona
Pachira (baobab meksykański) jak wilgotność ?
Bratki
pomoc dla sosny potrzebna
Humus- nawóz + ratunek