Humus- nawóz + ratunek

1. Data: 2001-05-14 11:06:23

Temat: Humus- nawóz + ratunek
Od: "Ewa Złotowska" <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
nie zauważyłam ,żeby była mowa na grupie o roztworze humusu w butelkach ( "bio-humus'
i inne nazwy handlowe) a ja mam świetne z nim doświadczenia i chciałabym się
podzielić..
1/ wspaniale wspomaga rosliny w funkcji nawozu
2/ ratuje nim różne roślinki domowe w chwilach trudnych
3/ po zeszłorocznej tragedii (-7st Cna 7 maja) gdy przemarzło mi mnóstwo młodych
krzaczków po potraktowaniu nim odżyły, choć nie kwitły.
łatwy w użyciu , niedrogi ( 3-4zł litr) nie mozna przedawkować bo produkt naturalny
dżdżownic kalifornijskich ( patrz strona grupy).
Polecam wszystkim młodocianym ogrodnikom.
PS.No i oczywiście łatwizna - nie trzeba hodować dżdżownic.

Ewa

2. Data: 2001-05-14 12:44:59

Temat: Re: Humus- nawóz + ratunek
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Złotowska wrote:

> nie zauważyłam ,żeby była mowa na grupie o roztworze humusu w
> butelkach ( "bio-humus' i inne nazwy handlowe) a ja mam świetne z nim
> doświadczenia i chciałabym się podzielić..

[...]
Zdarzylo mi sie kiedys kupic takie cos razem ze srodkiem na robavctwo
(czyt.: z czosnkiem itp.), Bylo super, ale juz wiecej sie nie udalo mi
tego nigdzie namierzyc. I nie chodzi tlyko o ten biohumus, ale o to, ze
naprawde bylo skuteczne na robcatwo (a przy tym raczje nieszkodliwe dla
mnie - bo "aromat: mozna bylo prze pol dnia jakos wytrzymac).

Pozdrawiam,
robal.

Kupowanie roślin - nauczka
Iglaki i ich choroby