Jean-Claude Biguine [Warszawa]

1. Data: 2004-05-13 21:13:33

Temat: Jean-Claude Biguine [Warszawa]
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z Pań robiła sobie w tym salonie tipsy albo manicure i może się
wypowiedzieć na temat jakości świadczonych usług? :-)
Zaznaczam, że sprawa jest dosyć pilna i w związku z tym, proszę o w miarę
szybkie odpowiedzi. Dzięki.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-05-13 21:55:55

Temat: Re: Jean-Claude Biguine [Warszawa]
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia wrote:

> [...]
> wypowiedzieć na temat jakości świadczonych usług? :-)
> Zaznaczam, że sprawa jest dosyć pilna i w związku z tym, proszę o w miarę

Biguine sa w W-wie chyba ze cztery, wiec pytanie nieprecyzyjne ;) Ja
robilam sobie w Galerii Centrum rok temu pare razy manicure - milo,
dobrze zrobione, manikiurzystka doradzila mi preparaty do uzywania w
domu. Tyle, ze wygonili mnie, zanim lakier zaschnal, i w rezultacie
zdarl sie przy wkladaniu kurtki :((

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-05-13 22:05:28

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter wrote:

> [...]
> dobrze zrobione, manikiurzystka doradzila mi preparaty do uzywania w
> domu. Tyle, ze wygonili mnie, zanim lakier zaschnal, i w rezultacie

Hmm...to sama nie wiem. Generalnie chodziło mi o ten gabinet przy
Pl.Konstytucji. Naszła mnie dzisiaj nieodparta chęć na zrobienie sobie
tipsów, a jako że miałam już raz wpadkę z niekompetentną manikiurzystką,
wolę się dopytac o sprawdzone salony.

Ligeia

1. Data: 2004-05-14 07:03:29

Od: "Beata Glowacka" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pl.Konstytucji. Naszła mnie dzisiaj nieodparta chęć na zrobienie sobie
> tipsów, a jako że miałam już raz wpadkę z niekompetentną manikiurzystką,

powiem szczerze, że nie byłam zachwycona tym salonem, nosiłam tipsy około 2
lat i sama jestem po kursie...więc miałam porównanie.
Zrobiłam sobie akryl i nie dość, że Pani zrobiła je za grube to jeszcze nie
była niestety zbyt sympatyczna

--
pozdrawiam ruda

1. Data: 2004-05-14 08:11:19

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm...to sama nie wiem. Generalnie chodziło mi o ten gabinet przy
> Pl.Konstytucji. Naszła mnie dzisiaj nieodparta chęć na zrobienie sobie

Jeśli zależy Ci, żeby to było przy pl. Konstytucji, to może salon nad hotelem
MDM? Robiłam tam kiedyś tipsy i było ok.
Pzdr,
Lady Huncwot
PS - Nie wiem jaki masz "tryb podejmowania decyzji", ale ja jak co jakiś czas
czuję chętkę na tipsy, to staram się jeszcze sprawę przemyśleć, bo to jednak
jest zabawa, która wymaga potem regularnie wydawanych pieniędzy... nie
wspominając o przykrym okresie po zdjęciu tipsów...
LH

1. Data: 2004-05-14 10:55:55

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Lady Huncwot" <l...@a...pl>

>Jeśli zależy Ci, żeby to było przy pl. Konstytucji, to może salon nad hotelem
>MDM? Robiłam tam kiedyś tipsy i było ok.

potwierdzam, salon Frydzińskiej w MDM (i drugi w Metropolu) to dobre
miejsce na paznokcie.

an/

1. Data: 2004-05-14 17:15:16

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Glowacka wrote:
> [...]
> Zrobiłam sobie akryl i nie dość, że Pani zrobiła je za grube to
> jeszcze nie była niestety zbyt sympatyczna

To mnie zdołowałaś. :-( A może wiesz, skoro jesteś po kursie, które tipsy są
lepsze dla osoby z raczej drobnymi dłońmi - akryl czy żelowe?

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw
kodeksem zawarowanych." N.Żmichowska "Poganka"

jakie kosmetyki kolorowe do b.tłustej cery -proszę o radę
Czy ktos widzial w Polsce rajstopy w sprayu???
Ostatnio kupiłam (ważenia)
Przeźroczyste zęby
[jak] trwały makijaż oczu wieczorowo-weselny?