Jean Louis Dawid

1. Data: 2004-12-28 15:27:41

Temat: Jean Louis Dawid
Od: "ila" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodze do salonu fryzjerskiego Jean Louis Dawid , odpowiadaja mi ich usługi ,
no moze mogliby byc nieco tańsi . Ale zastanawiam sie czy robia tam fryzury
wyjsciowe ? Upiecia , koki ? Moze ktos z was wie ?

1. Data: 2004-12-28 15:36:06

Temat: Re: Jean Louis Dawid
Od: "Joanna P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
a tak z ciekawosci ile licza sobie za obciecie? balejaz? Ogladalam ostatnio
ich stronke www ale nie ma nic wspomniane o cenach :)
Pozdrawiam

1. Data: 2004-12-28 15:36:17

Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
fryzury
> wyjsciowe ? Upiecia , koki ? Moze ktos z was wie ?

a znasz jakiegos Fryzjera gdzie takowych uslug nie wykonuja?:)
bo ja nie;)
pzd

1. Data: 2004-12-28 15:45:54

Od: "ila" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Za strzyzenie z modelowaniem ok. 60 zl. - niewiem dokładnie bo ja płace ze
zniżka dla studentów i uczniów. za farbowanie- niezalenie jakie chyba 110 albo
130 (bez strzyzenia).

1. Data: 2004-12-28 15:56:03

Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna P." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ostatnio
> ich stronke www ale nie ma nic wspomniane o cenach :)

odpisuj pod postami.zawsze:).
Co do JLD,to ja idę tam na mycie+modelowanie+prostowanie prostownica.
Płace 21zl,z tego co wiem,to jedyny salon,ktory traktuje prostowanie
prostownica jako czesc modelowania,a nie jako usluge dodatkowo(dla
porownania w Franck Provost calosc wyszłaby ok 70-80zł).
Natomiast samo mycie+modelowanie+strzyzenie robie wlasnie w FP,bo pakiet
wychodzi mnie 37zł, a masaz głowy robia cudny:)

1. Data: 2004-12-28 16:05:00

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Natomiast samo mycie+modelowanie+strzyzenie robie wlasnie w FP,bo pakiet
> wychodzi mnie 37zł, a masaz głowy robia cudny:)

Spróbuje sie dowiedziec ile kosztuje upiecie w Franck Provost, ta cena za
strzyzenie jest zachecająca , moze i ja zaczne tam chodzic ;)

1. Data: 2004-12-28 20:11:13

Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com> szukaj wiadomości tego autora

Margaret:

> a znasz jakiegos Fryzjera gdzie takowych uslug nie wykonuja?:)
> bo ja nie;)

Ja znam. I to paru. Na wejsciu, zaraz po pytaniu, czy moze mnie uczesac
"wyjsciowo", dostalam pare razy w buzie haslem "ale ja nie czesze w koki".
Jedno z takich zdarzen mialo miejsce w zakladzie fryzjerskim gdzies pod
Gdynia (wjechalismy tam jadac z promu do Warszawy; tam jest Geant, ta
siec sie chyba kiedys nazywala KIng Cross; fryzjer jest na terenie
galerii w markecie). Jako ze nie mialam wyjscie (6 godzin do planowanej
imprezy), wiec pozwolilam jej mnie uczesac. Wtedy mnie "uratowala", bo
inaczej mialabym fryzure po dwoch dniach drogi w podrozy, ale drugi raz
dobrowolnie bym do niej nie poszla (wlosy do ramion; szarpala
przeokropnie, tona pianki i lakieru, pozniej nie umialam rozczesac w ogole).

--
Magda

1. Data: 2004-12-29 15:13:03

Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fryzury
> wyjsciowe ? Upiecia , koki ? Moze ktos z was wie ?

Nie myślę, ze jestem złośliwa, ale skoro chodzisz tam się strzyc to jaki
problem zapytać? Czy tylko chciałaś zareklamować ten salon?

Kamila

1. Data: 2004-12-29 15:56:04

Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ila" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Chodze do salonu fryzjerskiego Jean Louis Dawid , odpowiadaja > mi ich
> usługi ,no moze mogliby byc nieco tańsi.

Są promocje dla młodzieży szkolnej i studentów, co prawda tylko do 21 roku
życia, ale nie zawsze to sprawdzają. :>

> Ale zastanawiam sie czy robia tam fryzury
> wyjsciowe ? Upiecia , koki ? Moze ktos z was wie ?

Raczej nie. Kiedyś poszłam tam z taką prośbą i pani była bardzo zdziwiona.
Skończyło się na podcięciu końcówek i wymodelowaniu fryzury.

--

Psycho_Mouse

1. Data: 2004-12-29 15:59:54

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Nie myślę, ze jestem złośliwa, ale skoro chodzisz tam się strzyc to jaki
> problem zapytać? Czy tylko chciałaś zareklamować ten salon?
>
> Kamila

juz reklamowac , gdyby mi za to zaplacili to chetnie ;) Niebede tam szła do
studniówki bo zapuszczam włosy zeby je jakos upiąć . Ale chyba bede musiala
zadzwonic sie zapytac .

fryzura na studniówke ??
KOsmetyki do twarzy
kurs lub szkoła fryzjerska we Wrocławiu