Jean Luis David

1. Data: 2002-11-24 09:15:41

Temat: Jean Luis David
Od: "artilla" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich :-)
Mam male pytanko. Czy ktos z Was byl w salonie fryzjerskim Jean Luis David
tutaj we Wrocku na Kilbasniczej?
Jak tak to prosze o opinie i rade, czy oplac asie tam isc,c zy nie.

Pozdrawiam:-)
A.

1. Data: 2002-11-24 19:19:34

Temat: Re: Jean Luis David
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co prawda nie mieszkam we Wrocławiu, ale JL David jest takim rodzajem
fryzjerskiego Mc Donalda, więc wszędzie tną na tą samą modłę. Osobiście
odradzam, bo mam złe doświadczenia.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-11-24 22:55:01

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> . Osobiście
> odradzam, bo mam złe doświadczenia.

Podpisuję się pod tym stwierdzeniem, obydwoma rękami JLD- nigdy więcej.

Hanuś

1. Data: 2002-11-24 23:21:28

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Podpisuję się pod tym stwierdzeniem, obydwoma rękami JLD- nigdy więcej.

I ja tez - bylam w dwoch ichniejszych salonach w Krakowie, w sumie jakies 3
lub 4 razy. I za kazdym razem wychodzilam wsciekla jak osa. W sumie to
dziwie sie, czemu po pierwszym razie poszlam znowu:(. Ostatnio moja ciotke
tak opitolila (bo tylko takie slowo tu pasuje) fryzjerka w JLD, ze szkoda
slow - i bynajmniej nie chodzi tu o ekstrawagancka fryzure czy modna
asymetrie.
Odradzam zdecydowanie

Marta

1. Data: 2002-11-24 23:58:29

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MJ Skorupscy wrote:

> [...]
> tu pasuje) fryzjerka w JLD, ze szkoda slow - i bynajmniej nie
> chodzi tu o ekstrawagancka fryzure czy modna asymetrie.

oj, ale negatywnie. bylam w ktoryms z warszawskich trzy razy. trafilam na facetow -
wychodzilam fajnie obcieta i
zadowolona z milej obslugi. niegdy nie czekalam dlugo (zawsze chodzilam bez
wczsniejszego umawiania sie) i
traktowano mnie jak krolowa:)
wybieram sie tam znowu, wkrotce:)
pozdrawiam
vs

--
A jednak dobrze jest, wszystko jest dobrze. Co? - moze nie? Dobrze jest, psiakrew, a
kto powie, ze nie, to go w

Witkacy

1. Data: 2002-11-25 06:59:06

Od: "MJ Skorupscy" <skorupski???@autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> On 24 Nov 2002 23:58:29 GMT, vanilla_sky <v...@p...onet.pl>
wrote:
> :
> : oj, ale negatywnie. bylam w ktoryms z warszawskich trzy razy.
>
> a w ktorych? mi na Jana Pawla o malo ucha nie obcieli :)
>
> kasica

ale moze we Wroclawiu JLD jest lepszy;)

Marta

1. Data: 2002-11-25 07:08:15

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

[...]

"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-11-25 07:56:09

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> a w ktorych? mi na Jana Pawla o malo ucha nie obcieli :)

hehehe:)
jak mnie pamiec nie myli, to na krakowskim przedmiesciu, ale to juz bylo ze trzy lata
temu, jak jeszcze sobie
studiowalam w warszawie:)
pozdrawiam
vs

1. Data: 2002-11-25 08:14:04

Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam jeszcze jedno "przeciw". W JLD do strzyżenia używają nożyczek i
ELEKTRYCZNYCH MASZYNEK DO GOLENIA!!! Prawdziwy mistrz fryzjerski używa
brzytwy...(najwyższa forma mistrzostwa). Obsługa JLD jest szkolona na
kursach i jestem pewna, że brzytwy tam nie widzieli...
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-11-25 22:38:40

Od: "Catalina" <c...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Mam jeszcze jedno "przeciw". W JLD do strzyżenia używają nożyczek i
> ELEKTRYCZNYCH MASZYNEK DO GOLENIA!!! Prawdziwy mistrz fryzjerski używa
> brzytwy...(najwyższa forma mistrzostwa).
Nozyczek uzywaja chyba tylko do obciecia kucyka - cale strzyzenei jest
przyuzyciu maszynki, przynjamniej tak zawsze wygladalo to u mnie

--
Catalina
icq # 54287160

Nazwa sklepu-propozycje