Jeden dzień z życia katolika

1. Data: 2014-05-26 18:42:51

Temat: Jeden dzień z życia katolika
Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyobrażacie sobie taki przypadek?
Poznajesz katoliczkę, oczywiście będzie brzydka bo katoliczki nie dbają a raczej
negują swoją kobiecość. Ale jak masz autorytarne skłonności to pasuje, zawsze kapcie
pod nogi z piwkiem przyniesie i obiad ugotowany z babcinych przepisów podsunięty pod
nos. Gwizdniesz przynosi i poświęca się dla ciebie, ściera ręce przy garach i zmiata,
abyś ty się wygodnie rozsiadł i popatrzył jakie ma problemy uzależnienia, bo się
poświęca bo szuka akceptacji. No dobra myślisz, dziecinna, zależna, trza ją pouczać i
mówic co ma robić i jakie ma mieć poglądy przed znajomymi, nawet cacy, duży dzieciak
na posyłki i do obsługi. Ale co z tym seksem, tu nie za bardzo urozmaicenie bo się
wstydzi i obrazek Jezusika szmatą zasłania, by nawet On nie patrzył. No ale dobra na
rynku ciężko o lepszy towar, wszystko podróby pod coś prawdziwego i orginalnego. Już
zamierzasz penisa wbić w jej obrośniętą pochwe, a tu widzisz że szczy na siebie, bo
katoliczka pochwy nie ćwiczy i moczu nie trzyma. No wiecie seksualność grzeszna
proboszcz jej powiedział i tak nie dba o siebie, że myśli że jak leje po nogach to
naturalne i tak powinno być, że moczu nie trzyma. Patrzysz leje na tapczan, na ciebie
, wszystko mokre i zadziera nogi by jej włożyć, bo powinność małżeńska.

2. Data: 2014-05-26 20:40:10

Temat: Re: Jeden dzień z życia katolika
Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-26 18:42, Miriam pisze:
> [...]
tapczan, na ciebie , wszystko mokre i zadziera nogi by jej włożyć, bo powinność

Fajna historia, będą dalsze odcinki ?

Dębska

3. Data: 2014-05-26 20:51:25

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dębska
Tasiemiec katolicki ci się marzy?:-D

4. Data: 2014-05-26 21:31:20

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-26 20:51, Miriam pisze:
> Dębska
> Tasiemiec katolicki ci się marzy?:-D

Wyłażącego tasiemca dał bym gdzieś tak w czwartym odcinku. Emocje
czytelnikom należy dozować.

Dębska

5. Data: 2014-05-26 23:24:41

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Debski
Możesz zmienić kodowanie, bo akurat tego tekstu nawet na domysł nie rozumiem za dużo
chwastów.

6. Data: 2014-05-26 23:54:44

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-05-26 23:24, Miriam pisze:
> Debski
> Możesz zmienić kodowanie, bo akurat tego tekstu nawet na domysł nie rozumiem za
dużo chwastów.

U mnie chyba wszystko w porządku:

Dębska

7. Data: 2014-05-27 00:05:35

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski
W dniu 2014-05-26 23:24, Miriam pisze:
> Debski
> Mo�esz zmieni� kodowanie, bo akurat tego tekstu nawet na domys� nie rozumiem
za du�o chwast�w.

U mnie chyba wszystko w porz�dku:

D�bska

To sobie to czytaj

8. Data: 2014-05-27 00:18:53

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Miriam wrote:

> [...]
> leje po nogach to naturalne i tak powinno być, że moczu nie trzyma.
> Patrzysz leje na tapczan, na ciebie , wszystko mokre i zadziera nogi by

Jak ktoś lubi złoty deszczyk, to w sam raz hehehe ;)

--
????
???

9. Data: 2014-05-27 00:21:11

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Miriam wrote:

> [...]
> jej włożyć, bo powinność małżeńska.

Jak ktoś lubi złoty deszczyk, to w sam raz hehehe ;)

PS. No i creampie --- nie szczytuje, jak się w nią facet nie zlagruje. Kręci
ją sperma. Dobry wybór dla zboczeńców.

--
????
???

10. Data: 2014-05-27 00:44:23

Od: Miriam <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub
Jak ma szczytować jak to grzech, bo seks tylko pod rozpłód a broń ciebie boże aby
Jezus usłyszał roskosz grzeszną. No, jakiego mają śmergla przez ten celibat?. Jakie
obsesje na tym temacie, aż stosy palili bo ucieleśniem seksu była ta straszna
kobieta.
Ale dlatego z tym sikaniem sobie obmyśliłem, bo w tym jest doza prawdy, ciemne
buractwo katolickie szczy sobie po nogach, bo pochwy nie ćwiczy i moczu nie trzyma,
do lekarza nie pójdzie- są leki wspomagające zacisk mięśnie w tych sprawach- bo
przecież te miejsce jest grzeszne i stoi w tramwaju i leje po nogach sąsiadowi.

Tradycja PZPR nadal żywa, sprzedawczyków
Kobiety kiedyś i teraz
Moda na potwory z kwiatów.
Francuzi mają Hunii po dziurki w nosie!
Kompromitacja