Jedno pytanko z medycyny sądowej

1. Data: 2003-06-20 00:40:29

Temat: Jedno pytanko z medycyny sądowej
Od: "Cezar" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

To chyba najlepsze forum w internecie jakie znalazlem dla tego pytania, wiec
pozwole sobie je postawic.

Z ktorego miejsca ciała denata pobiera sie zwykle (a wiec w typowej
sytuacji, gdy jest to mozliwe) krew do stwierdzenia zawartosci alkoholu w
niej ?

Z gory dzieki za odpowiedz

Cezar

2. Data: 2003-06-20 06:41:41

Temat: Re: Jedno pytanko z medycyny sądowej
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cezar" <c...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Z ktorego miejsca ciała denata pobiera sie zwykle (a wiec w typowej
> sytuacji, gdy jest to mozliwe) krew do stwierdzenia zawartosci alkoholu w

Z tego co pamiętam, ale nie jestem na 100% pewna, z prawej komory serca.
Jola

3. Data: 2003-06-20 08:58:52

Od: "monika" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z tego co pamiętam, ale nie jestem na 100% pewna, z prawej komory serca.
> Jola

z komór serca pobiera sie krew na oznaczenie tlenku wegla, a z tetnicy
udowej na oznaczenie poziomu alkoholu we krwi
monika

4. Data: 2003-06-20 11:13:33

Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> z komór serca pobiera sie krew na oznaczenie tlenku wegla, a z tetnicy
> udowej na oznaczenie poziomu alkoholu we krwi

Ja też dziękuje za przypomnienie. Cos mi dobrze podpowiadało, że ta komora
to nie na 100%...
Pamięć człowieka bywa zawodna ;)
Jola

5. Data: 2003-06-20 14:19:46

Od: "Cezar" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z komór serca pobiera sie krew na oznaczenie tlenku wegla, a z tetnicy
> udowej na oznaczenie poziomu alkoholu we krwi

Mozna gdzies o tym poczytac w internecie, gdyz w bibliotece bede dopiero w
poniedzialek. ???

Cezar

Mocloxil,lexonal a alkohol
pierwsza pomoc w przypadku urwanej kończyny
Bliznieta
Szczepionka na wscieklizne? Jak wyglada sprawa??
jogurt czy tylko woda (benz)