pierwsza pomoc w przypadku urwanej kończyny

1. Data: 2003-06-19 20:24:22

Temat: pierwsza pomoc w przypadku urwanej kończyny
Od: "adam320" <a...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Proszę o informację jak udzielić tej pomocy.
pozdrawiam,
--
adam320

2. Data: 2003-06-20 22:18:53

Temat: Re: pierwsza pomoc w przypadku urwanej kończyny
Od: "adam320" <a...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

No proszę na pl.misc.ratownictwo wywołałem całą dyskusję a tutaj ani jednej
odowiedzi....:-(
--
adam320

3. Data: 2003-06-21 10:03:40

Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No proszę na pl.misc.ratownictwo wywołałem całą dyskusję a tutaj ani
jednej
> odowiedzi....:-(

dzwonic na pogotowie :D
z tego co pamietam, uczyli mnie, ze trzeba ta zywa czesc ciala zabandazowac,
a odcieta wlozyc do worka z woda.

4. Data: 2003-06-21 18:10:23

Od: "Sluchaj" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Synowi, jak był w NYC 11.09, mówili że ranę przypalić prądem np. z urwanego
kabla pod napięciem. Chyba chodziło o zatamowanie krwawienia.

5. Data: 2003-06-26 18:41:09

Od: sdh <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

kakrysa wrote:

> jednej
>
> dzwonic na pogotowie :D
> z tego co pamietam, uczyli mnie, ze trzeba ta zywa czesc ciala
> zabandazowac, a odcieta wlozyc do worka z woda.
chyba z lodem :)

--
sdh

Bliznieta
Szczepionka na wscieklizne? Jak wyglada sprawa??
jogurt czy tylko woda (benz)
nadzerka a cytologia..
gronkowiec - pilne!