Jedzenie białego chleba sprzyja krótkowzroczności

11. Data: 2002-04-08 07:24:27

Temat: Re: Jedzenie białego chleba sprzyja krótkowzroczności
Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł 'Róża' Różański <r...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:a...@r...of.many.colours...
[...]
> 1) Stosunek B:T:W jak 1:2:5
> 2) Spożycie białka (niekoniecznie mięsa) w wys. 30g dziennie.
> 3) Usunięcie z ŻO tak często cytowanych przez dr Kwaśniewskiego frytek.
> 4) Usunięcie z diety mleka krowiego (cytat: "mleko jest dobre dla cieląt").

:)))))
Pawel ! przeciez to nie 1 kwietnia,
optymalni sie nawracaja!

pozdrawiam Chaciur

12. Data: 2002-04-08 07:38:12

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

cieląt").

Ciekawe jak muszą teraz sobie wyprać mózgi aby z nastawienia:
"Frytki są super, najlepiej tłuste. Bo tak jest napisane w książce
Kwaśniewskiego i jest to bardzo uzasadnione."
zmienić na
"Frytki be. Dlaczego? Nobotak"
i jednocześnie nie wyjść na hmmmm.....

--
Jan Werbiński +48 68 3630000 +48 606269777
j...@p...pl

13. Data: 2002-04-08 22:05:47

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chaciur" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Paweł 'Róża' Różański <r...@f...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych
> napisał:a...@r...of.many.colours...
> [...]
>
> :)))))
> Pawel ! przeciez to nie 1 kwietnia,
> optymalni sie nawracaja!
>
> pozdrawiam Chaciur

:))) Nawet się nie łudź i niepotrzebnie nie pocieszaj! ;)))
Przeczytaj sobie całość wypowiedzi. Może wtedy zarówno Paweł, jak i Ty
cokolwiek z tego zrozumiecie... ;)

Pozdrawiam
Krystyna

P.S.
Phi... Żartownisie jedne... ; )

14. Data: 2002-05-16 11:34:26

Od: "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w wiadomości

> 'Opty' nie uważają, że 'broń boże razowy', wręcz zalecają razowca, jak
> nie mają tego wynalazku 'mistrza' Kwaśniewskiego. :-)
> Cytuję (dopiski w nawiasach kwadratowych moje - zwł. ciachy):

Jest prawdą, że Janusz przebywał w Jastrzębiej Górze w podanym okresie na
szkoleniu.
Bardzo się dziwię , że może wypisywać takie bzdury! To wszystkoi jest
pomieszanie z poplątaniem..
Może słyszał to co inni nie słyszeli. A może nie zrozumiał to już prędzej co
inni zrozumieli
Krystyna *Opty* była pracowitym gościem 10 dni a nie tylko 3 i z pewnością ma
zupełnie inne zdanie na ten temat.
Janusz nie doradzaj nigdy źle jeżeli nie wiesz nie zabieraj głosu bo to , że
kupiłeś sobie papier w OSBO doradcy żywieniowego za 200,00 zł / OSBO nie jest
upoważnione do wydania takiego certyfikatu uczynili to bezprawnie /
Sam się źle odżywiasz. A innym radzisz i doradzasz to czego sam nie Wiesz.
Morgano

15. Data: 2002-05-17 19:31:23

Temat: Re: Jedzenie białego chleba sprzyja krótkowzrocznosci
Od: l/e/h <l...@...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

<c...@p...onet.pl> skribis:

>swiatopogladowe ale bedzie to za jakies 900 lat gdyz tyle mozna przezyc na do

A chodzic po wodzie tez mozna ?

Pozdrawiam, Leh
--
"Dr" Kwasniewski nie jest doktorem bo nie ma doktoratu. {leh}
"To ja ja umiescilam na grupie, nastepnie zastosowalam na moim

16. Data: 2002-05-18 14:54:56

Od: "janek czarny" <c...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

l/e/h <l...@...pl.invalid> napisał(a):

> <c...@p...onet.pl> skribis:

> A chodzic po wodzie tez mozna ?

mozna mozna a dlaczego nie??:))tylko trzeba byc optymalnym ponad 300 lat

17. Data: 2002-05-18 19:11:08

Od: Janusz Żurek <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

MORGANO/BYTOM wrote:
> [...]
> upoważnione do wydania takiego certyfikatu uczynili to bezprawnie /
> Sam się źle odżywiasz. A innym radzisz i doradzasz to czego sam nie Wiesz.

Drogi Morgano!
Dla czego nie było druzgocącej krytyki moich wrażeń ze szkolenia w
następnych numerach, po opublikowaniu tego tekstu w "Optymalnych"?
A jak skomentujesz to co myśmy słyszeli, widzieli (i opisali) na
"Walnym" w Jaworznie, a wszyscy pozostali, włącznie z kol. Dariuszem z
tej listy, widzieli i słyszeli wręcz coś przeciwnego?
Zgodnie z zasadami demokracji to oni mają rację a nie my, i mają pełne
prawo powiedzieć, że nasze spostrzeżenia wynikają tylko ze skrzywionego
widzenia świata po doznanych urazach.
A co do certyfikatów to mam pytanie:
Co w takim razie robią tam podpisy doktora Kwaśniewskiego? Czyżby on też?

Chciałem tu załączyć krótką relację z "Walnego" jaką umieściłem na Liście
Dyskusyjnej Optymalnych, ale nie mogę jej znaleźć. Zniknęła? - czy ja
już niedowidzę?
Jeśli ktoś znajdzie niech uzupełni.
A na razie można poczytać Twoją relację na stronie:
http://republika.pl/optymaln/index.html - o ile tam jeszcze jest.
Żurek Janusz
P.S.
Co powiedzą na moje wrażenia ze szkolenia w JG Jan Pożerski i Leszek
Serdyński, którzy też tam byli (Ciebie tam natomiast nie było).
Protestuję natomiast przeciwko wycinaniu i manipulowaniu moimi tekstami,
co już wcześniej zrobił jeden wegetarianin (z tytułem doktora), po jego
opublikowaniu!

18. Data: 2002-05-19 13:35:15

Od: "MORGANO/BYTOM" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Żurek" <j...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> A co do certyfikatów to mam pytanie:
> Co w takim razie robią tam podpisy doktora Kwaśniewskiego? Czyżby on też?

Otrzymałeś dyplom uczestnictwa w szkoleniu podpisany przez dr Kwaśniewskiego.
Tego nie kwestionuję. To powiedz mi w takim razie co to jest za dyplom na który
się powołujesz
wydany przez OSBO za który nieprawnie zapłaciłeś.
Szkolenie w Jastrzębiej Górze było zorganizowane
zupełnie bezpłatnie sponsorowane przez kierownictwo ośrodka a OSBO chciało na
tym zarobić.
Wiele osób krytykuje żywienie optymalne z powodu niewiedzy. A jak się mogą
dowiedzieć skoro Ty do żywienia optymalnego wprowadzasz
modyfikacje swoje i innych lekarzy .
Już się śmieję jak byś to co napisałeś wysłał do podpisu dr Kwaśniewskiemu czego
nie radzę robić bo mógłby dostać zawału a przeciwnicy mogli to
wykorzystać i przypisać to DO.
Nie spotkałem jeszcze by Leszek S. napisał coś sprzecznego z żywieniem
optymalnym wszystkie wypowiedzi jego mają sens. Moje spostrzeżenia odnoszą się
tylko to
twojej wykładni żywienia wmawiasz wszystkim to na co masz ochotę, a nie to co
jest zgodne z wiedzą
przekazaną przez dr Kwaśniewskiego.
Jesteś po prostu pod wpływem innego doktora, który ma swoją wykładnię na temat
żywienia. Wszystko jest dozwolone tysiące osób odżywia się na grupie inaczej
nikt się tego nie wstydzi, ale Ty inny sposób odżywiania wprowadzony przez
Ciebie chcesz przypisać dr Kwaśniewskiemu. Tylko w tej kwestii się z Tobą nie
zgadzam.
Odpowiadaj zgodnie i precyzyjnie czym jest żywienie optymalne bo takie
wypaczenia i modyfikacje możesz tylko i wyłącznie stosować na własny użytek a
nie wypowiadać wobec ogółu , że to co doradzasz jest żywieniem optymalnym dr
Kwaśniewskiego. A to niestety nie jest!!!
Żywienie optymalne jest rewelacyjne jeżeli się je będzie ściśle przestrzegało i
za to należy się CHWAŁA dr Kwaśniewskiemu
a nie jakaś kulinarna podróbka.. Cenię i poważam wszystkich stosujących
żywienie optymalne.
Nigdy źle nie doradzaj innym a szczególnie nie stawiaj diagnoz medycznych.
Życzliwy Morgano
Ps.
Ja byłem cichym inspiratorem tego szkolenia jak również przygotowania i wydania
uczestnikom bezpłatnego dyplomu , który otrzymałeś.
Wiele osób uczestników po szkoleniu dopiero zauważyło jakie popełniali błędy i
wyciągnęli z tego pozytywne wnioski.
Niestety niektórym się to nie udało.
OSBO nie miało żadnego prawa nawet moralnego sprzedawać dyplomy i z szkoleniem
w Jastrzębiej Górze nie miało nic wspólnego. Jedynie co łączyło OSBO z osobami
szkolącymi się w Jastrzębiej Górze to jest Żywienie Optymalne
dr Kwaśniewskiego. Morgano

19. Data: 2002-05-20 22:05:08

Od: Janusz Żurek <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

MORGANO/BYTOM wrote:
˙------------------------
> [...]
> Już się śmieję jak byś to co napisałeś wysłał do podpisu dr Kwaśniewskiemu czego
> nie radzę robić bo mógłby dostać zawału a przeciwnicy mogli to
---------------------------

Od ŻJ:
Jeśli inni nie widzieli i niesłyszeli (większość) to zostałem jako jeden
(jak to w demokracji) przegłosowany i muszę uwierzyć, że wszystko mi się
przywidziało. Obiecuję w przyszłości nie widzieć, nie słyszeć i głosować
obiema rękami podniesionymi wysoko do góry - tak jak trzeba, jedynie
słusznie.

Normy, tablice
wiosna
ile kcl ma grahamka(taka normalna,przecietna)?
ile g weglowodanow ma grahamka 50 g?
co robic aby chudnac a nie tracic miesni a nawet ich roszke zyskac... ?